Ege Hazır Yiyecek

21:17 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

17-09-2014

Güzel İzmir'in seçkin hazır yiyecek, içecek üretim ve dağıtım servisi Ege Hazır Yiyecek Firmasının, geçtiğimiz Ramazan ayında düzenlediği Ramazan Sofrası Yarişması'na yolladığım fotoğrafa teşekkürlerini iletmek için küçük bir koli göndermiş. Yazıp editlemek işini bir hayli geciktirdim ama nihayet teşekkürlerimi iletmek için bende bu güzel ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. İş yeri adresime geldiğinde çok şaşırdım ve de sevindim tabiki..Hediye almayı ,üstelik bu hediye mis gibi yiyecekler olursa çok çok severim, hatta bayılırım. Daha da fazlası ben bu yiyeceklerin hepsini kendim yapsam da adı üzerinde hazır yiyecek..hazır hazır kapına gelmiş, üstelik her bir ürünü benim yaptıklarım kadar lezzetli..

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek


Ege Hazır Yiyecek



Ben de bu güzellikleri arkadaşlarımla paylaşmaktan zevk alırım. Tereddüt etmeden tavsiye edebileceğim birbirinden leziz ve zengin çeşitleriyle sofralarımıza sağlıklı ve ev yapımı tadında güzel bir ziyafet hissi bırakıyor adeta. Eğer bu özel lezzetleri merak ediyorsanız, buraya tıklayarak detaylı bilgi edinebilirsiniz. Facebook sayfasını ziyaret etmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Benim gözümden ve damak tadımdan aktaracaklarım sırasıyla şöyle:


En beğendiğim:
Kahvaltılık Sos

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek
Çok doğal bir tadı var bana göre..Ekmeğin üzerine sürüp yemesi inanılmaz bir haz veriyor..

Şakşuka..

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek
Yine ekmeği bana bana yiyeceğiniz harika bir mezelik..

Zeytinyağlı sarma

Ege Hazır Yiyecek
Ege Hazır Yiyecek
200 kişilik sarma ekibiyle özenle sarılmış yaprak sarmalar benim sarmaları aratmadı..bence iç malzemesi de  özenle hazırlanmış..Çok beğendim..

Etsiz Çiğ Köfte

Ege Hazır Yiyecek
Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek
Ege Hazır Yiyecek
Piyasada satılanlardan daha lezzetli olduğunu söyleyebilirim. Zevkle yedik..

Veee tatlılar


Tahinli Katkat..

Hımmmm yok böyle bir güzellik dedirtecek kadar enfes..Ben de yaparım bu tatlıyı sık sık, fakat gerçekten benim yaptığımdan daha güzeldi..

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek

Haşhaşlı Revani

Ege Hazır Yiyecek


Ege Hazır Yiyecek

Ege Hazır Yiyecek
Kolide iki adet revani vardı ve ikisini de ben yedim..Yorumum ise tek kelimeyle muhteşem..

Günlük hayatımızda bazen yemek yapmaya fırsatımız olmayabiliyor. Çalışanlar için çok pratik ve ekonomik bir alışveriş seçeneğiyle bu tür ürünlere daha fazla ilgimiz arttı. Geleneksel yiyeceklerimizi bizlere unutturmayan ve her daim taze, aynı kalitede bulabileceğimiz bu ürünler için Egem Hazır Yiyecek Firmasına çok teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık..selam ve sevgilerimi yolluyorum.

                                                                Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: