Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

20:07 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

02-09-2014


Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )
Lorlu, kaşarlı sebze sarmalarına sardım bu aralar..

Hafif yemekler yapmaya özen gösteriyorum. Börekler, pastalar güzel olmasına güzel ama artık eskisi gibi yediklerimizi eritemiyoruz. Metabolizma yavaşladı, malumunuz yaş 50'lere dayandı, yapacak bir şey yok..Sağlıklı olmaya gençliğimden beri özen gösteriyorum. Dün akşam yaptığım bu güzel yemeği kesinlikle herkese öneriyorum. Kabak sevmeyenler bile sevecekler diye düşünüyorum. Kabakların bir kısmını haşladım, bir kısmını da az yağda kızarttım ve içlerine...Devamı aşağıda.


Malzemeler:

1 adet irice kabak

İç malzemesi:

1 kase kadar taze lor ya da tulum peyniri

ince kesilmiş kaşar dilimleri

maydanoz ya da dereotu

2 yemek kaşığı zeytinyağı

tuz, karabiber, pul biber

kızartmak için sıvı yağ

Yapılışı:

İç malzemeyi hazırlamaya başlayın. Peyniri, kıyılmış maydanoz, dereotu, zeytinyağı ve baharatlarla karıştırın.
Kabağın kabuğunu traşlayıp yıkayın. İncecik dilimler halinde uzunlamasına kesin. Yarısını tuzlu suda haşlayın, diğer yarısını da sıvı yağda arkalı önlü kızartın. 

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )
Kabak dilimlerini hafif tuzlayıp bir tepsiye dizin ve aralarına kaşar dilimi, peynirli içten koyup  rulo şeklinde sarın. Tepelerine kürdan batırın ve servis tabağına dizin. Sonra da afiyetle yiyin. 

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )

Kabak Suşi ( Peynirli Kabak Sarması )
                                    Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                                      Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: