Aylin'e Halı Lazım Dedik Veee...

17:39 Dilek'le Mutfakta 1 Comments



Yazıma astım hastalığından giriş yaparak konuyu bağlamak istiyorum.Astım hastalığı çok rahatsız edici bir hastalık, yaşam kalitemizi düşüren, ömür boyu hep dikkat etmeniz gereken, yemenizden içmenize , giyiminize, yaşam alanlarınıza, hemen hemen her konuda doğru olanı yapmanızı gerektiriyor. Yapmazsanız sonuçları gerçekten sizi üzebilir. Maalesef benim kızım da iki yıldır astım hastası ve yeni evini döşerken halı seçimleri yaptık. Doktorun tavsiyesiyle antialerjik halı alımına karar verdik.
Bunun için Evmanya'nın internet sitesinde gayet uygun, indirimde olan antialerjik halı modellerine takıldık. Hepsi birbirinden güzel bir çok halı desenlerinden üç adet sipariş verdik. Eğer sizde de veya çocuğunuzda yada yakın çevrenizde böyle bir hastalık söz konusu ise lütfen evinizdeki tüm halıları kaldırın. Astımın dışında ev akarlarına alerjiniz varsa kesinlikle ya halı kullanmayın ya da antialerjik halı edinin. Halı derken makine de 60 derecede yıkanabilecek kilim tipi halılardan bahsediyorum. Bu tür halılar 60 derecede yıkandığında hem ev tozu akarlarını öldürür, hem de akarların dışkı parçacıkları su yoluyla uzaklaştırılır.



Bu bilgileri de edindikten sonra mutlaka Evmanya'nın internet sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum. Gerçekten hem uygun hem de her zevke hitap eden halı desenleri var. 
Eskimiş halılarımı atmak istiyorum bende, bir çoğunu attım ve yeni mobilyalarıma uygun halılarımı mağazadan değil de internet sitesinden almayı tercih ettim. Bir evin odalarını halı gösterir, mobilyayı tamamlayan en büyük unsurlardan biri halılardır. Renginin mobilyalara uygun olması ve temizliğinin de kolaylığı benim için önemlidir. Halı temizliğinde zengin kimyasal madde içeren ürünler ( çamaşır suyu vb. ) kullanmamalıyız. Marketlerde artık organik ve bitkisel temizlik ürünleri satılıyor, bu tür ürünleri tercih edelim lütfen. Halı seçiminde kolay temizlenebilen, kir barındırmayan türleri tercih etmeliyiz. Eskiden evlerimizde büyük büyük yün halılarımız vardı ve çok da değerli halılardı evet ama sağlık açısından çok toz tutup , temizliğinin de zor olması , nem tutması gibi unsurları bilmiyorduk gerçekten. Şimdi bedava verseler almam yün halı..Özellikle çocuklarınız var sa..Hem kızıma hem de kendi evime üç adet halı siparişi verdik. Kapıda ödeme ve kargo ücretsiz..ee daha ne olsun. Beğenmezseniz iade hakkınız da var. Fiyatlar çok uygun gerçekten..
Birbirinden güzel halı modelleri için buradan Evmanya'nın web sitesini ziyaret edin derim, herkese sevgiler.






BENZER TARİFLER

1 yorum:

  1. Astım hastaligi cok zor ya.Benim arkadasmda vardi Fenalasinca cok korkuyodum.üzülüyodum.cok cok gecmis olsun prensese.Halilarinizi güle güle kullanin ��

    YanıtlaSil