Gelecek Torunum İçin Seçimlerim

00:04 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

Merhabalar..



Çok heyecanlıyım..Anneanne olacağım galiba..Yukarıdaki fotoğraf küçük kızımın düğün gününden..Ne kadar güzeliz değil mi..Maşallah deyin lütfen...)

Düşünmek, hayal etmek o kadar güzel ki..Nihayet büyük kızım anne olmaya karar verdi, umarım en kısa zamanda müjdeli haberi verirler bana. O kadar hevesli olmak iyi mi kötü mü bilmiyorum ama ben bu güzel duyguyu yaşamak istiyorum. Bir çok arkadaşımın torunları oldu ve ben onları gördükçe kıskanıyorum..Heee aslında ik tane torunum var...) Paşa'yla Parol..biri bir kızımın biri diğer kızımın köpekleri efendim..Onları o kadar seviyor ve özlüyorum ki..torunlarım olsa kimbilir ne yapıcam..




Hayatımın değişik bir evresine gelmiş bulunmaktayım. Benim için hayatımda önemli olan şeyler değişiyor, evlatlarım her zaman hayatımın baş köşesindeler elbet lakin sırada başka heyecanlar yaşamak gibi bir durum var önümde..Torunum olsun artık...

İnternet sitelerine bakıp bakıp duruyorum bir kaç gündür..Allah izin verirse torunum olacak ve ben şimdiden onun için neler alabileceğimi planlıyorum, neler lazım, nerelere bakmalıyım. Bizim zamanımızda olmayan o kadar çok ürünle karşılaştım ki bebeklere dair ve çok şaşırdım..Pehh dedim şimdiki çocuklar daha şanslı gerçekten. Çok şükür ben kızlarıma her şeyin en güzelinden alabildim, büyüttüm fakat şimdi teknoloji çok gelişti, her ürünün binlerce alternatifi var. Lakin örgü kıyafetler örmekten asla vazgeçmeyeceğim, hatta şimdiden başlasam iyi olur.

Anneanne olarak yatak, yorgan, nevresimleri benden olacak tabiki..Bunun için internette bir araştırma yaptım ve en kaliteli ürünleri Yatsan.com da buldum.



Öncelikle bebek yatağı önemli; Yatsan.comda en beğendiğim ürünü buldum yatak konusunda. Happy Lateks Bebek Yatağı almayı düşündüğüm bir ürün, özelliklerine gelince; Lateksin içinde bulunan hava kapsüllerinin nem dengesini sağlaması, pamuk ve yün karışımı ortopedik bir yatak olması yeterli geldi. Bunun yanısıra bamboo alezler, visco yastıklar, kaz tüyünden yorganlar, hele bir de Sebring bebek koltuğu var ki bayıldım. Fiyatlar da gayet uygun geldi bana.



 Sitenin online satış kısmı var, dilerseniz buradan alışveriş yapabilirsiniz. Kapınıza, adresinize gelsin. Ayrıca 100 gün evde deneme süresi de var, bu çok güzel..

Bir çok markanın olduğu sitede ( yatsan, Tempur, King Koil, Serta Sealy,Stearns&Foster, SmartSleeve ) gibi markaları inceledim. Gerçekten içim kaldı..Pek çok şey almak istiyorum, o kadar çok çeşit var ki..Fakat tabi ki o kadar çok alamam..Ya da gerektikçe alacağım..:)

Bir de dikkatimi çeken ve ihtiyaç duyduğum bir ürün buldum. Tempur Uyku Maskesi, uyurken, dinlenirken gözlerimi ışıktan koruyan bir ürün..Fiyatı da çok uygun bence..

Bu Baza- Başlığa da bayıldım..Almak isterdim kendim için..


İyi ki online satış var,..evde oturduğum yerden tüm görmek istediklerimi görebiliyorum. Daha bakacağım çok site var bebek ürünlerine dair..Yeter ki sağlıkla sıhhatle müjdeli haber gelsin bakalım..

İnsanın iki kızı olması dünyanın en harika duygularından..hayata bağlanma sebebim, sevgilerim, ballarım, kaymaklarım..sizi seviyorum..sizi çok seven ve değer veren damatlarımı da..iyi ki varsınız.

                                                                                 Dilek Toksoy


BENZER TARİFLER

0 yorum: