Haydi Takılın Peşime..Sizi Kebapçıya Götürüyorum

02:54 Dilek'le Mutfakta 0 Comments


Evrenos Kebap Beylikdüzü
Evrenos Kebap Beylikdüzü
Evrenos Kebap Beylikdüzü
Bir mekan gezgini olarak İstanbul'da mekan keşiflerime devam ediyorum. Bu kez İnstagram arkadaşlarımdan Evrenos Kebap'ın işletmecisi ve sahibi sevgili Metin'in mekanını ve o güzel, lezzetli Kilis ve Urfa kebaplarını tatmaya geldim.

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü
Evrenos Kebap Beylikdüzü
 Burası İstanbul Beylikdüzü'nde Barış mahallesi, Zafer caddesi, Bestekar sokakta hizmet veren bir Türk lokantası, kebapçısı. Sahibi Metin usta 30 yıldır bu işi yapıyor ve bu sektörde her zaman kaliteyi hedef tuttuğunu söylüyor. Uzun zamandan beri gitmeye can attığım, fotoğraflarda gördükçe ağzımın sulandığı kebapları tatmak için yola koyuldum ve bir saatlik  metrobüs yolculuğunun ardından mekana vardım. Yanıma benim de yazarlık yaptığım Favori Lezzetler yazarlarından sevgili Eylem Çelik'i de aldım ve Metin ustanın bizim için hazırladığı kebapları tattık afiyetle.. Metin ustanın nezaketi, ev sahipliği inanılmaz güzeldi ve sıcaktı. Tekrar buradan kendisine çok teşekkür ediyorum. 
Menüde köfte, kuzu eti ve urfa kebap yanında közde pişmiş patlıcanla beraber, biber eşlik etti. Kocaman kebap tabağının yanında acılı salata, Kilis'in meşhur kaşık salatası, lavaş ekmeği, taze reyhan, yeşil soğan, alabaş turbu, köpüklü ayran, közde domates vardı. Benim için etin lezzeti önemliydi ve lezzetin bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmedim. Sonuçta o kadar çok kebapçı var ki..ama aralarında sayılı olanlardan biri bence Evrenos Kebap.

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Evrenos Kebap Beylikdüzü

Her gün kemik müşterisinin yanı sıra tavsiye üzerine gelenlerin sayısı da çok. Bir gelen bir daha gelmek istiyor, demek ki memnuniyet var, lezzet var. Çalışanlar işlerini hakkıyla yapıyor sa, kullanılan malzemeler kaliteliyse, müşteriye alaka üst seviyede ise, mekanın ortamı, rahatlığı iyiyse o restoranın iyi iş yapmaması mümkün değil zaten.

Türkiye kebaplarıyla anılan bir ülke ve yüzyıllardır kebap kültürü diye bir şey var. İl il yöre yöre farklılıklar gösterse de kebap, Türkiye'nin yeme kültürünün bir parçasıdır..Şimdi moda olan steak konsepti ise tamamen dışarıdan gelme bir kültür. Biz zaten etin her türlüsünü pişirip yiyen bir milletiz, o yüzden kebap demek et demek, köz demek, ateş demek..eti sebzeyle közleyip tatlandırmak demek. Etin yanında ayranı, yoğurdu, lavaş ekmeği, tandır ekmeği, çeşit çeşit salatalarıyla bir yemek kültürüdür kebapcılık. Lahmacunumuz, pidelerimiz yurdumun her yerinde ayrı bir güzel. Tabi bu işi hakkıyla yapanlar için bu sözüm..

Favori lezzet mekanlarıma eklediğim Evrenos Kebap Beylikdüzü taraflarında oturanlar için önerebileceğim özel mekanlardan biridir, şiddetle tavsiye ederim. Paket servisi var ve gece 24.00'e kadar açık. Fiyatlar da gayet makul, her kesimden insanın gidebileceği bir yer.

Mekan tanıtım videom youtube Dilek Toksoy Kanalımda aşağıdaki linkte..tık tık lütfen..

https://youtu.be/BEsWpleRpGA



BENZER TARİFLER

0 yorum: