Makarna Salatası

00:49 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

Makarna Salatası
Benim evimde makarna çok pişer. Çünkü kızlarım adeta bir makarna canavarı gibiler. Bu konuda benden daha iyi makarna ve sosları yapıyorlar. Evde yoktum ve bugün eve geldiğimde dünden kalan bir tabak makarna vardı. Kızlar pişirmiş ve artmış. Kıyamadım atmaya ve üzerine kaynar su döktüm, sonra da soğuk suda yıkadım ve salata kasesine koydum..gerisi size kalmış..

Malzemeler:
Haşlanmış makarna
Maydanoz, dereotu, taze nane
5 yaprak marul
4 sap taze soğan
1 kase yoğurt
tuz, karabiber, pul biber
2 yemek kaşığı zeytin yağı
1 yemek kaşığı nar ekşisi
Yapılışı:
Sebzeleri yıkayıp sularını süzdükten sonra incecik doğrayın. Haşlanmış makarnayı ekleyip karıştırın. Daha sonra yoğurdu ve baharatları, zeytin yağını ekleyip, biraz da nar ekşisiyle tatlandırıp kaşıkla karıştırın. Dilerseniz başka sebzeler de katabilirsiniz. Salatalık turşusu da yakışır. Pancar, havuç vs. Ben bu akşam evimde ne varsa onlardan koydum. Salatasız akşamınız geçmesin, afiyette kalın. 


Makarna Salatası

Makarna Salatası

                        SEVGİYLE PİŞEN YEMEKLERDEN
                                                                            DİLEK'LE MUTFAKTA

BENZER TARİFLER

0 yorum: