Fırında Köfteli Patlıcan Kebap

21:28 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

Fırında Köfteli Patlıcan Kebap
Bu yemeği yapalı hayli oldu, fotosunu saklamıştım ve şimdi sizlerle paylaşıyorum nihayet.Bizim burada bir kasap var ve köfteyi çok güzel yapıyor. Yapmaya üşendim ve ondan aldım. Bir de sucuk koy üstüne dedi kasap efendi, bende onu dinledim ve çok güzel oldu. Çok az tereyağı kullandım, köftenin yağı yetti.

Malzemeler:
1 kilo hazır kasap köftesi
6 dilim sucuk
3 adet patlıcan
2 adet kırmızı biber
2 adet yeşil biber
3 adet domates
1 adet patates
1 yemek kaşığı salça
1 adet soğan
1 tatlı kaşığı tereyağı
tuz, karabiber, pul biber, kekik, kişniş
Yapılışı:
Patlıcanları alacalı soyup tuzlu suda bekletin. Biberleri yıkayıp halka şeklinde doğrayın. Patatesi soyun ve incecik halkalar şeklinde doğrayın. Soğanı soyup dörde bölün. Domatesleri de yıkatın ve dörde bölün. Tüm malzemeleri tuz ve baharatlarla tatlandırıp fırın tepsisine dizin. Bir su bardağı salçalı suyu üzerine dökün, tereyağını da parçalara bölüp serpin ve fırına verin. 230 derecede sebzeler kızarana kadar pişirin. Daha sonra fırından çıkarın ve köftelerle sucukları dizip tekrar fırına verin. Köfteler kızarınca fırını kapatın, kebap servise hazırdır. Herkese afiyet olsun arkadaşlar.

Fırında Köfteli Patlıcan Kebap


                                                   SEVGİYLE PİŞEN YEMEKLERDEN
                                                                       DİLEK'LE MUTFAKTA

BENZER TARİFLER

0 yorum: