Kırmızı Pancar yaprağı Kavurması

18:15 Dilek'le Mutfakta 2 Comments

27-03-2014


Kırmızı Pancar yaprağı Kavurması
Kırmızı pancarın yapraklarını kıyamadım atmaya ve soğanla kavurdum, harika bir meze yaptım. Hem meze hem yardımcı yemek ya da adını ne koyarsanız işte..
Kırmızı pancarın ne kadar faydalı olduğunu bildiğim için yapraklarında da çok vitamin olduğunu düşünüp,onlardan da bir çeşit yemek yapma fikrim inanın sadece kendi fikrimdi. Gayet güzel yenilebilir bir yemek oldu. Bir çeşit ot kavurması diyelim.Pancarları da haşladım ve turşu yaptım, haşlanan suyundan da koca bir bardak içtim. Herkese tavsiye ederim. Bağışıklık sistemini güçlendiren müthiş bir içecek..

Malzemeler:

3 adet pancarın yaprak kısımları

1 adet soğan

2-3 diş sarımsak

2 yemek kaşığı zeytinyağı

1 adet domates

tuz, karabiber

Yapılışı:

Pancar yapraklarının solan kısımları var sa ayıklayın ve bol suda yıkayın. İncecik doğrayıp bir kenara koyun. Tavaya zeytinyağını koyun ve yemeklik doğradığınız soğanı,ezilmiş sarımsağı biraz kavurun. Rendelenmiş domatesi de ekleyip kavurmaya devam edin. Ardından pancar yapraklarını ilave edin, yapraklar diriliğini kaybedinceye kadar kavurmaya devam edin. Yapraklar derken tabi ki saplarını da kullanacaksınız. 

Kavrulduktan sonra tuz ve karabiberini de ekleyip servis tabağına koyun, afiyetle yiyin. 

Kırmızı Pancar yaprağı Kavurması


Kırmızı Pancar yaprağı Kavurması
Herkese Afiyet Olsun


Kırmızı Pancar yaprağı Kavurması

Kırmızı Pancar yaprağı Kavurması
                                   Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                                    Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

2 yorum:

  1. Hahhay inanir misiniz bende bir gun yaptim cok begendim. Cok sevindim tarifinizi gorunce, yaraticiliginizi tebrik ederim. Rengin guzelligine bakar misiniz? Yaratici tariflerinizi bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanırım tabi..Aklın yolu birdir..Gerçekten leziz ve faydalı..çok teşşkr ederim yorumunuz için..kocaman sevgiler benden dee

      Sil