Gözlerinize İyi Bakın !

13:43 Dilek Toksoy 0 Comments

23-12-2016

En Beğendiğim Gözlüklü Fotoğrafım


Evet yaa gözlerinize iyi bakın..! Bundan yıllar evvel optik uzmanı bir arkadaşımdan edindiğim bilgiler doğrultusunda satın aldığım gözlüklere çok dikkat eder oldum.
Hatta o yazı eski bilgisayarımın reminde kaldığı için ulaşamıyorum. Göz sağlığı ve güneş gözlükleri üzerine yaptığım bir araştırma yazısından aklımda kalanları aktarmaya çalışacağım size. Neden mi..çünkü gerçekten vücudumuzun her organı önemli ve gözlerimiz çok daha önemli..Sağlıksız, filtresiz, kanserojen üreten bir madde olan nikelden yapılan ve fiyatı ucuz olduğu için çok tercih edilen güneş gözlükleri  yüzünden insanların gözleri bozuluyor ve bu ticarete kimse dur demiyor. Güneş ışığında bulunan ultraviyole ışınlarından korunmak amaçlı kullandığımız gözlükler pahallı olabilir fakat ucuz gözlüklerde UV filtresi olmadığından, eğer sürekli kullanırsanız gözünüz kör bile olabilir. O yüzden mutlaka UV içeren kaliteli gözlükleri tercih edin arkadaşlar.



Malum kış ayındayız ve soğuk, rüzgar ve kış güneşinin zararlarından gözlerimizi korumamız gerekiyor. Benim gözlerim de çok hassastır, güneşe, rüzgara, soğuğa hiç dayanamaz güzel gözlerim..:) İnternetten alışveriş benim için her zaman daha kolay ve daha inandırıcı olmaya başladı..ama nasıl.. tabiki güvenilir siteleri araştırarak..Takipçilerime yemek tarifleri dışında olan kategorilerimin içinde tavsiye yazılarımı da okuyanların sayısı bir hayli çok biliyorum ve talep doğrultusunda onlara yardımcı olmaya çalışıyorum.

Şimdi gelelim bu gözlüklerin çeşitlerine ve gözlerimize hangilerinin daha iyi geldiğine..nasıl bir seçim yapmalıyız, nasıl satın almalıyız. Tüm bunların yanıtlarını Atasun Optik'in internet sitesinde bulabildim. Ayrıca fiyat olarak benim seçtiğim outdoor yani hem iç hem dış mekanda kullanabileceğimiz gözlüklerin ünlü markalarına indirimli fiyatlarla ulaşabildim. Outdoor güneş gözlüklerini kullanımdaki amaç bilindiği üzere açık hava sporlarını yapmayı sevenlerin, dağcılık, bisiklet, kampçılık, kayak sporu, doğa yürüyüşçülüğü, ata binme gibi etkinliklerde mutlaka kullanılması gereken bir gereksinimidir. Bendeniz bu gibi aktivitelerle çok istesem de zaman yaratamıyorum fakat dışarıda güneş, rüzgar ve soğuğun etkisini hissetmemek için mutlaka gözlük kullanıyorum. Yüzüme  en çok yakışan köşeli ve dikdörtgen olanlar bence..oval gözlük hiç yakışmıyor. Çünkü burnum maşallah baya bir büyük...)Bunun dışında daha fazla bilgi almak için Atasun Optik canlı platformunu arayıp bilgi alabildim. 10.00 ile 22.00 arasında canlı destek alabiliyorsunuz ve sizi gerçekten tatmin edici bilgilerle aradığınız gözlüğü bulabiliyorsunuz. Marka olarak benim seçimim Solaris Sport oldu. Üstelik fiyatı bana göre çok uygun ve ve kredi kartına taksitle alabiliyorum. Daha ne olsun. Bir tane daha beğendim ama onu alamam şimdi. Oakley markalı outdoor gözlük muhteşem, çok şık öyle değil mi...Erkek için olan bu gözlük modeline ben bayıldım. Ben de takabilirim ne farkeder ki.. Oakley, Mustang, Osse, Polaraid, Solaris Sports, Solaris Polarized Rayban, Seen gibi markaları incelemek ve indirimli avantajlardan yararlanmak lazım.

En Beğendiklerim:

























Gözlüklerin garantisi online alışveriş yaptığınızda da online hizmet dışında tüm Atasun Optik mağazalarında ömür boyu bakımı ve temizliği ultrasonik şekilde yapılıyor. Yani her bakımdan güvenle alışveriş yapabileceğim bu siteyi eğer Outdoor güneş gözlüğüne ihtiyacım var diyen arkadaşlarıma şiddetle öneriyorum.

Size Outdoor Güneş Gözlükleri seçiminde önerebileceğim en faydalı siteye buradan ulaşabilirsiniz. Zaten adını ve ürün kalitesini herkesin bildiği Atasun Optik'in internet sitesine mutlaka bir göz atın. Ben siparişimi verdim bile..

Herkese keyifli alışverişler..

BENZER TARİFLER

0 yorum: