Kıymalı Tarhana Çorbası

20:34 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

Kıymalı Tarhana Çorbası
Hasta olduğum zamanlarda ilk canımın istediği çorba, tarhana çorbasıdır. Şimdi bir kase yedim ve kendime geldim. Bu kış hep hastayım ve yazın gelmesini dört gözle bekliyorum. Tarhanayı kendim yapıyorum ben. İlerki zamanlarda nasıl yapıldığını da göstereceğim. İçinde çok vitamin var ve ben çocuklarıma haftada iki gün yedirirdim.Tarhana çorbasını kıymalı ve biberli seviyorum, başka baharat da atmıyorum içine. Siz isterseniz atabilirsiniz. İnanın yemeklerin en güzeli çorba, hem sağlıklı hem leziz çorbalar yapın, ailenize sevdiklerinize yedirin. Kısacası çorbaları sofranızdan eksik etmeyin. 

Malzemeler:
3 yemek kaşığı tarhana
5 su bardağı su
100 gr. kıyma
1 adet domates
1 adet sivri biber
tuz
2 yemek kaşığı zeytinyağı
Yapılışı:
Çorba tenceresine yağı koyun. Domatesi rendeleyin, biberi de küçük doğrayıp biraz kavurun. Kıymayı ekleyip kavurmaya devam edin. Kavurduktan sonra suyunu ekleyin ve kaynamaya bırakın. Bir kasede suyla ıslattığınız tarhanayı, kaynayan tencereye ekleyin ve 10 dk. pişirin. Tuzunu da ekleyip servis kasesine alın. Herkese bol vitaminli bu çorba afiyet olsun diyorum, sevgiler.. 


                                       SEVGİYLE PİŞEN YEMEKLERDEN
                                                             DİLEK'LE MUTFAKTA

BENZER TARİFLER

0 yorum: