Tere Otu Salatası

19:16 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

03-01-2014
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
  
Tere Otu Salatası
      Tadı biraz acımtrak olsa da faydası inanılmaz derecede çok olan tere otunu özellikle öksürüğüm için çok yemeye başladım. Düzenli olarak yenildiğinde karaciğeri, akciğeri temizlediğini öğrendim. Her alışverişe çıktığımda mutlaka alıyorum. Sofralarınızda bol bol tüketmenizi şiddetle öneriyorum.

Malzemeler:

1 demet tere otu

1 yemek kaşığı zeytin yağı

1 adet limon suyu

tuz

Yapılışı:

Tere otunu bol suda yıkayın ve süzülmesi için bekleyin. Ben beklemedim ve elimle sıktım, sonuçta ezildiler tabi. Üzerine yağ, limon suyu ve tuzla tatlandırıp afiyetle yiyiniz. Domatesle süsleyin.

Tere Otu Salatası
                                         Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                          Dilek'le Mutfakta




BENZER TARİFLER

0 yorum: