Yoğurtlu Pazı Salatası

18:34 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

27-02-2014

Yoğurtlu Pazı Salatası
Lifli sebzelerin başında gelen pazıyı mutlaka tüketmemiz gerek bence.
Evdekiler nedense yemezler ve ben de çok kızıyorum. Halbuki içerisinde A-C-E ve K vitaminlerinden bolca var ve bir çok hastalığa iyi geliyor ya da önlüyor, üstelik tok tutuyor. Diyette olanlar için de süper bir yiyecek, tavsiye ederim. Az evvel bir koca kase yoğurtlu pazıyı tek başıma yedim. Çok tokum vallahi, önüme en güzelinden mantı koysanız dönüp bakmam yani o derece..)

Yoğurtlu Pazı Salatası


Pazıyı anneciğim sarımsak ve soğanla kavurur sonra da yumurtayla pişirirdi. Bazen de sucukla pişirirdi biz yiyelim diye. Ben salatasına bayılıyorum ama yoğurtlu olacak. 

Yapımı çok basit ve zahmetsiz. 

Pazıları güzelce ayıklayıp yıkayın ve doğrama tahtasında incecik kesin. Buharlı bir tencerede fazla haşlamadan pişirip servis tabağına alın. Süzme yoğurt, karabiber,tuz ve sızma zeytinyağıyla karıştırıp afiyetle yiyin. Sebzeden vazgeçmeyin, sağlığınıza iyi gelecek olan her şeyi yiyin...Sevgiler

Yoğurtlu Pazı Salatası
Yoğurtlu Pazı Salatası
                                 Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                          Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: