Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

20:14 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

28-03-2014

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi
Bol hindistan cevizli, bol kakaolu bir tatlı istiyorum..yaptım, yedim , mutluyum..


Yani kalorisi bir hayli fazla ama bir dilimcikten bir şey olmaz. Hem yarın kızlarım gelecek, onlar da yerler dedim ve yaptım. Bir yandan müzik dinliyorum, yazacaklarımı dağıtıyorum, beynimdeki klavye şaşırıyor arada bir. Seçimlere son bir gün kala yaşananlar yüzünden herkes gibi bende şaşkın ve mutsuzum..ama ümitliyim.

Konumuz kakaolu mozaik pasta..)

Arşivimde meyveli mozaik pasta tarifim var, bu tarifimde de şeker kullanmadım. Mutluluk hormanlarımız bazen bizden böyle güzel tarifler istiyor. Haydi şimdi tarifime bir bakalım..

Malzemeler:

2 paket Eti Kakaolu bisküvi

100 gr. tereyağı

2 yemek kaşığı keçiboynuzu pekmezi

2 yemek kaşığı dolu dolu kakao

1 su bardağı süt

1 kase hindistan cevizi

Yapılışı:

Tereyağını eritip kakaoyu ekleyin ve karıştırın. Ilık süt ve pekmezi ilave edin, iyice karıştırın. Kakaolu bisküvileri üzerine kırın. Ben çok parçalamışım, aslında fazla parçalamamak gerekiyor. Karışımı elinize eldiven geçirip iyice harmanlayın ve streç filme dilediÄŸiniz ÅŸekilde yayın. Ben üçgen yapmadım bu sefer, oval oldu. Pastanın her yerini streçleyip buzluÄŸa atın ve 4-5 saat bekletin. Çıkardıktan sonra streç filmi sıyırıp servis tabağına alın, üzerine bolca hindistan cevizi serpin. Daha sonra dilimleyip servis yapın. 

Herkese Afiyet Olsun..


Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi

Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi
Kakaolu Pekmezli Mozaik Pasta Tarifi
                               Sevgiyle PiÅŸen Yemeklerden

                                                        Dilek'le Mutfakta

BENZER TARÄ°FLER

0 yorum: