Milföy Hamurundan Talaş Böreği

23:48 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

29-03-2014

Talaş Böreği
Sabah kahvaltılarına ya da aniden gelen misafirleriniz için çabucak yapabileceğiniz bir tarif..

Kolay börek tariflerine bayılıyorum. Hazır hamurla bir çok çeşit yapılıyor. Ben milföy hamurunu sevmiyorum çünkü ağzımda donmuş yağ izi bırakıyor. Fakat buzluğumda bulunduruyorum, habersiz gelen misafirler için çabucak yapılabiliyor. Milföy hamurunu kendiniz de yapıp buzlukta saklayabilirsiniz. Tarifi çoğu yemek sitelerinde var, ben de yapmıştım çok eskiden merek edip, ama artık yapmıyorum. Sevenler için bu börek tarifi çok leziz ve pratik..haydi şimdi tarifine bakalım..

Malzemeler:

8 adet milföy hamuru

2 kase lor ya da tulum peyniri

maydanoz

üzerine sürmek için bir yumurta sarısı

susam ya da çörek otu

Yapılışı:

Buzluktan çıkardığınız hamurları yumuşaması için bekleyin. Bu arada peynire yıkanmış doğranmış maydanoz ekleyip karıştırın. Hamurları tezgaha serin ve içlerine peynirli harçtan koyup bohça gibi sarıp ters çevirin. Üzerlerine yumurta sarısı sürün, bira da susam serpin. Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin ve 180 derecede altı üstü kızarana dek pişirin. Piştikten sonra servis tabağına alın ve afiyetle yiyin. 

Talaş Böreği
Talaş Böreği

Talaş Böreği

Talaş Böreği

Talaş Böreği
Talaş Böreği

 Talaş Böreği
Talaş Böreği
                                  Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                              Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: