Yumurtalı Bayat Ekmek Pizzası

18:41 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

14-02014

Bayat Ekmek Pizzası
Bayat ekmekleri atmayıp değerlendirenlerdenim. Zaten kendi ekmeğimi kendim yapmaya çalışıyorum mümkün olduğunca. Hatta şu an fırında ekmeğim pişiyor ve mis gibi kokular geliyor. 

Bu sabah kahvaltı da yaptığım ev ekmeğinde dilimler , ısırılıp bırakılmış parçalar kalmıştı ve ben de onları yememiz lazım atamayız dedim. Hemen yumurtayı çırptım, 1 çay bardağı süt, dolapta kalmış beyaz peynir kırıntıları, 2 yemek kaşığı zeytinyağı, tuz ,karabiber, kekik vs. koydum ve iyice çırptım. 
Fırın tepsisine yağlı kağıdı serdim ve ekmekleri üzerine dizdim. Çırptığım yumurtalı karışımı ekmeklerin üzerine her yerine gelecek şekilde döktüm. Dolapta biraz sucuk vardı, onu da küçük küçük kestim ve ekmeklerin üzerine gezdirdim. En son olarak da bir kase kadar kaşar peyniri rendeledim. Aslında domates biber de koyabilirdim fakat evde yoktu. Siz koyun ama..işte dedim ya evde ne var sa..mühim olan ekmekleri değerlendirmek. 

Bayat Ekmek Pizzası

Bayat Ekmek Pizzası
Tepsiyi 170 derece ısıdaki önceden ısıttığınız fırına verin ve üzerleri kızarıncaya kadar pişirin. Pişirdikten sonra kalvaltı masasına almak üzere servis tabağına koyun ve afiyetle yiyin. 

Herkese Afiyet Olsun..

Bayat Ekmek Pizzası

Bayat Ekmek Pizzası

Bayat Ekmek Pizzası

Bayat Ekmek Pizzası
Bayat Ekmek Pizzası

Bayat Ekmek Pizzası


                                    Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                                           Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: