Çilekli Milkshake

16:26 Dilek'le Mutfakta 6 Comments

23-05-2014


Çilekli Milkshake
Yaz aylarına girdiğimiz bu günlerde içecek olarak tüketeceğiniz harika bir tarif..Çilekli Milkshake..İçmeye doyamadım, bundan böyle daha çok yapacağım. Çilekleri püre yapıp buzluğa attım. Canım isteyince şip şak yapabileyim diye..size de öneririm.
Tarifi sevgili Mutfak ve tatlar bloğunun yazarı Selma Mollaoğlu hanımdan aldım. Kendisine teşekkür ediyorum. Tarif mükemmel...

Malzemeler:

1 su bardağı çilek

1 su bardağı süt

2 yemek kaşığı toz şeker..Dilerseniz koymayabilirsiniz..ben koymadım.

2 top vanilyalı dondurma

3 küp buz

Yapılışı:

Çilekleri toz şekerle blenderdan geçirin. Daha sonra süt, dondurma ve buzu ekleyip tekrar blenderdan geçirin. Bu güzel içeceği bardaklara koyup afiyetle için. Çocuklar bu içeceği çok severler..Benim aklıma tatil geliyor bu içeceği görünce..Sahil, şezlong..deniz ve müzik..Herkese afiyet olsun..

Çilekli Milkshake

Çilekli Milkshake

Çilekli Milkshake

Çilekli Milkshake
Çilekli Milkshake

Çilekli Milkshake
                                 Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                                  Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

6 yorum:

  1. 30 Mart'ta kar yağmıştı Diyarbakır'a. Karla yaptım, harika oldu.
    Ama seninki enfes görünüyor Dilek abla, bardağı kapasım geldi fotoğraftan. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi..Kar suyu lezzetli olur derler, belki ondandır. Fotoğraftaki gibi harikaydı tadı..teşekkrler Hakkıcım

      Sil
  2. Ellerinize sağlık..afiyetler olsun...çok teşekkür ederim..g+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim Selma hanım..tadı mükemmeldi..

      Sil
    2. Beğendiğinize sevindim... Aynı şekilde kavun ve muz ile kivi ile de muhteşem oluyor

      Sil
  3. Evet canım..ben sütü çok severim..meyveli olunca daha da lezzetli..kavunlusunu da deneyeceğim..çok teşşkrler ve de sevgiler..

    YanıtlaSil