Pırasalı Omlet Tarifi

13:09 Dilek'le Mutfakta 4 Comments

12-11-2014


Pırasalı Omlet Tarifi
Benim küçük kız telefonda bana bu tarifi verdi ve ben de kahvaltı yapmamıştım, hemen kızımı dinledim ve bu güzel omleti yapıp karnımı doyurdum. O kadar lezzetliydi ki bloğumda paylaşmadan edemedim. Çabucak ve lezzetli bir tat arıyorsanız işte size Aylin tarifi omlet.


Malzemeler:

1 sap pırasa

2 adet yumurta

2 yemek kaşığı zeytinyağı

tuz, karabiber, pulbiber, kekik

Yapılışı:

Pırasayı yıkayın ve incecik doğrayın ve tuzlayın. Yumurtaları bir kasede iyice çırpıp bir miktar tuz atın. Omlet yapacağınız tavayı ocağa koyun ve altını yakın. İyice ısınınca çırptığınız yumurtaları dökün. Hemen peşinden pırasaları yumurtanın üzerine dökün ve tavanın kapağını örtüp pişirmeye bırakın. Omlet pişince baharat ekleyip servis tabağına alın ve afiyetle yiyin. 

Pırasalı Omlet Tarifi
Pırasalı Omlet Tarifi

Pırasalı Omlet Tarifi

Pırasalı Omlet Tarifi
                                 Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                        Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

4 yorum:

  1. bugün ne çok pırasa gördüm :)) kendi blogumda da paylaştım azönce
    yine azönce nergis hanımın blogunda böreğini yapmıştı hepimizin eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Totalmente exquisito, me encanta!!!!

    YanıtlaSil