Limon Suyu Ve Sarımsak Kürü

19:26 Dilek'le Mutfakta 4 Comments

22-12-2014


Limon Suyu Ve Sarımsak Kürü

Limon Suyu Ve Sarımsak Kürü

Limon Suyu Ve Sarımsak Kürü

Limon Suyu Ve Sarımsak Kürü
Senede bir kere sağlık için yapmamız gereken bir reçeteden haberdar etmek istiyorum bilmeyen arkadaşlarımı.
Yıllar önce ben bu reçeteyi internetle aram yokken bir gazete yazısında keşfetmiş ve hemen uygulamıştım. Kendim için yapmadım ama içen eski eşim çok faydasını görmüştü. Aradan yıllar geçti ve bu sefer ben kendim için yapmaya karar verdim. Alternatif tıpta oldukça başarılı sonuçlar elde edilen bu reçete özellikle Rus doktorların çok önerdiği, damarları yenileyen, tıkanıklıkları açan, tansiyon, şeker gibi önemli hastalıklarda kalıcı iyileşme sağlayan ve Tanrının bize verdiği nimetlerden sarımsak ve limon suyuyla yapılan bu mucizevi  karışımı bloğumda paylaşmak istiyorum. Hiç bir yan etkisi olmayan, tamamen doğal ve iyileştirici etkisi inanılmaz derecede başarılı bir karışım bu, sağlıklı olmak adına yılda bir kez denemek lazım diye düşünüyorum bende.. Bu kürün faydaları konusunda yazdıklarımı dr. Ender Saraç'ın sitesinden derleyip yazdım. İsteyenler oraya da bakabilir.

Bu karışım için 2 litre limon suyu, 40 diş sarımsak yeterli. Bol sulu limonların suyunu sıkın ve cam ya da plastik 2 litrelik bir kavanoza doldurun. Limon suyu 2 litre olmalı ve limonların çekirdekleri içinde olmamalı. Diğer yandan doğal köylülerin sattığı sarımsaklardan edinin ve 40 diş sarımsağı soyun ve yıkamadan bir havan yardımıyla ezin. Ezdiğiniz sarımsakları limon suyuna ekleyip kavanozun kapağını sıkıca kapatın. Bu arada kavanoz koyu renkli olmalı, ya da değil se alüminyum folyoyla kaplamanız gerekiyor, çünkü ışık görmemeli..Ben üzerine koyu renkli bir örtü örttüm. Bu kavanozu ılık bir ortamda 25 gün bekletmeniz gerekiyor ve her gün bir kaç kez kavanozu sallamalısınız. 25 gün içinde sarımsaklar limon suyunun içinde eriyecek ve içilir hale gelecek. Bu arada karışıma kesinlikle şeker, tuz vs eklememelisiniz. 

25 gün sonra her sabah ve akşam bu karışımdan aç karnına 1 kahve fincanı için. Düzenli ve aynı saatlerde içilmesi tavsiye ediliyor. İlgisini çekenler mutlaka denesin. Ailenizde damar tıkanıklığı, tansiyon, şeker sorunu olanlar denesin. Kolestrol ve lipidi düşürüyor. Böbrek ve safra taşlarını yok ediyor, şişkinliği gideriyor, mide ve oniki parmak bağırsağındaki ülseri tedavi ediyor. İltihapları, kireçlenmeleri, her türlü ağrıları önlüyor, beyin hücrelerini, sinir sistemini yenileyici, felç ve inme riskini azaltıcı, kanser hücrelerine karşı koruyucu kısacası bağışıklık sistemini kuvvetlendiren ve daha fazlasıyla tüm bu faydalarını okuduktan sonra sanırım bir kere olsun yapmak isteyeceksiniz. Herkese şifa versin inşallah. Sağlık ve afiyetle kalın.
                 Sevgiyle Pişen Yemeklerden
                         Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

4 yorum:

  1. ÇOK KÖTÜ BİR KOKUSU OLACAGINI DÜŞÜNÜYORUM. AMA DENEMEYİ DE İSTİYORUM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamide hanım 25 gün sonra açtığınızda sarımsak kokusu kalmıyor, yani sadece ekşi bir tadı var..deneyin bence sağlık için..teşkrler

      Sil
  2. Dilek hanım ne kadar limon kullandınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil hanım ben 30 adet irice limon aldım ama arttı..yani bol sulu olunca 2 litre doldu..2 litre olacak limon suyu..sevgiler

      Sil