TAŞEV AKADEMİ KAHVALTISINDAN İZLENİMLERİM

23:17 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

18-10-2016




Merhabalar..

Uzun zamandır bloğumun başına geçip tariflerimi ve izlenimlerimi yazamadım çoğu tembel bloger gibi..Bayramdan bu yana evimde olmadığım için buralarda olamadım sevgili okurlarım. Evime döndüğümde sabahın köründe uykusuz ve yorgun kötü bir sürprizle karşılaştım. Elektrikler kesilmiş, ikinci faturayı ödemekte tembellik yapınca.. ilk defa başıma gelen bu sinir bozucu olayı ancak atlatıyorum. Velhasıl pisliğine mi yanayım, reçellik meyvelerime mi bilemedim..Her neyse bloger arkadaşlarla kahvaltı etkinliğine gitmek moralime çok iyi geldi. Uzun zamandır etkinliklere gitmiyordum, çünkü sürekli İzmir dışındaydım. Bol kahkahalı, sohbetli çok güzel bir mekanda harika bir gün geçirdik. 


Mekanımızın adı Taşev Akademi Grandma Alsancak'ta 150 yıllık bir geçmişe sahip bahçe içinde yeniden kendi yapısına uygun restore edilen bir Fransız evi..Yeni sahipleri bir çok amaçla kullanmak için hizmete açmışlar bu güzel binayı.. Sevgili Sofraekseni sahibi Gözde Laçin Cangırlı ve Kadir Arda Kos'un önderliğinde kurulan kişisel gelişim, kültür ve sanat merkezi, reiki, thetahealing, bioenerji, yaratıcı drama, enstrüman dersleri, spor komleksi, bunu dışında kokulu el yapımı kostiksiz sabunlar, gümüş takılar, doğal taşlar köşesi, organik ürünler butiği ve cafesiyle gidilmeye değer mekanlardan biri diye düşünüyorum. Mekanda olmak insana pozitif enerji yüklüyor ve bunu hissediyorsunuz. Keyifli ve güzel bir zaman geçirmek istiyorsanız, hobilerinizi gerçekleştirmek ve kendinizi tanıma yolunda adım atmanıza destek arıyorsanız Taşev Akademi tam size göre..

Gelelim kahvaltımıza..İzmirli Yemek blogerları olarak toplandığımız, birlikte konuşacak çok ortak konularımızın olduğu yetenekli, hamarat ve güzel hanımlar ( bende dahil..) güzel bir mekanda güzelliklerden konuşup, güzel mamalar yiyip oldukça keyif aldık ve bu günün parolası " iki lafın belini kırdık" edasında mekandan güle oynaya ayrıldık..

Mekanda doğal kostiksiz sabunlar, çok değişik, otantik takılar, taşlar alabilirsiniz. Bunun yanında zeytin sütü, karadut lokumu, domates sosları, ev reçelleri, zeytinyağı bulabilirsiniz. Taşev'e bu konuda destek olan Olive Butik Şarküteri ve Cafe'de kahvaltı sonrası yediğimiz aşure de muhteşemdi. Olive Şarküteri ve Cafe'de doğal ürünler mevcut. Çoluğu çocuğu kediyi köpeği alın gidin, hem nefis ev ürünleri yiyin çayınızla kahvenizle hem de sevdiklerinizle iki lafın belini kırın. 

Taşev çalışanlarından sevgili @serpilozides o tatlı gülüşü ve misafirperviliğinden dolayı sonsuz teşekkür ediyorum. Bir insan bu kadar mı tatlı olur..Kıyafetinin orta çağı yansıtması oraya ayrı bir hava vermiş..Orta çağ ekmeklerinin tadı ise muhteşemdi. Ekmekleri yapan @bukegarni ye de sonsuz teşekkürler. Bu ekmekten ben de yapacağım kesinlikle..

Doğal ürünlere instagram hesaplarından da ulaşabilirsiniz. @kadirardakos @grandmanatural @sofraekseni @olivebutik 

Bu güzel gün için ayrıca sevgili arkadaşlarım; Mekanı bulup organizasyonunu sağlayan Sibel Duran,  Komite arkadaşlarım Hikmet Çelik, Zeynep Güler, Serpil Çalışkan, Berrin Can, Zeynep Moğol'a sonsuz teşekkürler, sevgiler..Ayrıca Sofraekseni yöneticisi Gözde Laçin Çangırılı hanımefendiye de güler yüzü ve misafirperliği için tekrar teşekkür ediyorum. 







Olive cafede aşure ve kahve keyfi



                                                                       Olive Cafe
Olive Şarküteri ve Cafe



 Reçeller aynı benim reçellerim gibi lezzetli ve doğaldı.. Yeşil  ham incir reçeli, üzüm reçeli, turunç reçeli, karadut reçeli ve özellikle kırmızı acı biber reçeli harikaydı..





Değişik markalarda nefis kahveler

Spor Salonu

Taşevden bir kare
Dinlenme Köşesinde ben..
Ortaçağ ekmekleri

Spor Salonu
Fitstone personel tranier GamzeUludağ
Şömine Köşesi

Dinlenme Odası

Çalışma masası


Açılır kapanır cam tavanlar

Reçeller

Doğal ve şifalı taşlar

Arda bey koşturuyor..

Organik ürünler butiği


Olive Şarküteri ve Cafe



Spor salonu

Gümüş takı reyonu


Kahvaltı






Taşevde kahve keyfi


Antika saat..kimbilir kaç yıllık






Latin dans dersleri veriliyor

Romantik

Antika daktilo

Organik Ürünler




Boyama sehpalar






Acı biber reçeli



Gözde hanım ve Arda bey

organik zeytinyağları



Sibel hanımın gülen yüzü ve ortaçağ ekmekleri bu arada üzerindeki bluz 100 yılık..

Doğal kokulu sabunlar


Doğal reçeller


Orta çağ ekmeği

Olive Şarküteri ve Cafe



Kırmızı acı biber reçeli

















Taşev Akademi adres telefon: Fuar 26 Ağustos Kapısı M. Sinan Cad. 1401 sok. No: 4/B-C Alsancak -İzmir tel: 02324220619




BENZER TARİFLER

0 yorum: