Kozmium'da Bioderma Fırsatları İzlenimlerim

20:09 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

Merhaba arkadaşlar..


Bugün sizlere yine önerilerim olacak. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak araştırma yaptığım ve ilgi alanlarım içinde yer alan kozmik cilt bakımı ürünlerini internet ortamında nerelerde kolay ve uygun fiyata bulabileceğimiz konusunda fikirlerime ve önerilerime dikkat etmenizi diliyorum


Kozmium isminde bir alışveriş sitesi keşfettim. Burası aslında Reçete İnternet Mağazacılık Ticari ünvanıyla yüzlerce markanın yüzlerce kategorisiyle, piyasada ve eczanelerdeki fiyatların daha altında edinebileceğiniz ürünlerin satıldığı, güvenli, aldığınız ürün hakkında bilgi sahibi olacağınız eğitici bir alışveriş platformu. 


Sakarya'da 25 yıl yaşamış biri olarak bu sitenin iştirakçilerinden Merkez Eczane sahiplerini de iyi tanırım. Gerçekten deneyimli kadrosuyla Sakarya'nın en köklü eczanelerindendir. Ben 7 yıldır İzmir'de yaşıyor olsam da Sakarya'da böyle bir internet mağazasının olması gurur verici. Hemen ilk siparişimi verdim bile...

Kozmium'dan Bioderma satın al ve aradığın ferahlığı yakala diyorum. Benim aradığım ürün, yaz kış kullanabileceğim bir güneş koruyucuydu. Yani Photoderm serisi olmalı..



İşte bu ürün tam aradığım ürün ve fiyatı da inanılmaz derecede indirime girmiş. Özel patentli Hücresel bioprotection formülüyle cildimizi güneşin zararlı etkilerinden koruyormuş. Yaşlanmaya ve güneşin zararlı etkilerine karşı oldukça etkili olan bu ürünü deneyimlemek beni heyecanlandırıyor. Yaşım dolayısıyla cildime daha çok önem vermem gerektiğimin farkındayım. 20'li yaşlarımdan beri cildime özen göstermeye çalışıyorum, cildim yüzümün aynası olmalı ve bu yüzden bana ışıltı verebilecek, cildime uygun kaliteli ürünleri seçmem gerekiyor. Evimde kendim yaptığım maskelerin de çok faydası oluyor tabi fakat mutlaka kaliteli bir ürün almaya çalışıyorum. Bunun için Bioderma ürünleri tam ideal..

Bioderma ürünleri Fransız dermotologlar tarafından desteklenen hijyen ve bakım ürünlerinden oluşan ve her cilt tipine uygun 7 serisiye sahiptir. Hassas ciltler için Sensibo, nemsiz ciltler için Hydrabio, Kuru ve atopik ciltlere ( allerjik ciltler ) Atoderm, yağlı ciltlere Sebium, saç ve saçlı deri için Node, bebek cildi için ABCDerm, cilt ve güneş ürünleri için Photoderm, aydınlatıcı bakım ürünleri White Objective, tahriş olmuş ciltler için Cicabio serisi ürünlerini güvenle ve uzun süreli kullanabiliriz. 



Her saç tipine uygun Bioderma şampuanlar Kozmium.com da bulabilirsiniz. Kendine önem veren kadınlar, erkekler Bioderma ürünlerini inceleyin ve Bioderma satın alın, deneyin..pişman olmayacaksınız. 

İşte bu tam bana göre...:) Göz altı şişliklerim için gerginleştirici, sıkılaştırıcı bir etkisi olan harika bir bakım kremine ihtiyacım var. Fiyatı piyasaya göre çok uygun bence..Merak ediyorsanız Kozmium.com sitesini ziyaret edin. 



Bu ürün ise anne ve bebekleri için. Çocuklarınızın hassas saçları ve saç derisi için güvenle kullanabileceğiniz harika bir şampuan. Sabun ve paraben kesinlikle içermiyor, ayrıca cilt ve göz toleransına sahip, gözleri yakmayan, mis kokulu bir ürün. Mutlaka deneyin. 
Deneyimlerime dayanarak yazdığım bu yazıda faydalı olabildim ise ne mutlu bana..

Unutmayın, cildimiz en önemli organımızdır ve onu korumazsak içimizdeki organları da riske atmış oluruz. Cilt ürünlerinde Bioderma ürünlerini kullanmak en sağlıklı tercihinizdir. 

                                           Sevgi ve saygılarımla herkese sağlıklı günler dilerim.
                                                                                        Blogger Writer Dilek Toksoy

BENZER TARİFLER

0 yorum: