Hoş Geldin Ramazan !

15:56 Dilek'le Mutfakta 0 Comments


Merhabalar..



İlk iftar soframızdan bir kareyle yazıma başlamak istiyorum.
Küçük kızımın mutfağında yaptığım ana yemek fırında köz patlıcanlı, kaşarlı karnı yarık, mevsim salatası ve ayran aşı çorbamızla Ramazan ayına hoş geldin dedik.

Ramazanın 5. gününden pes etmiş biri olarak karşınızdayım. Desem de inanmayın..:)Yemek yapmayı çok seven biri olarak her gün sevdiklerime güzel yemekler yapmak benim en sevdiğim hobim. Ramazanın ilk günü 27 mayıs benim doğum günümdü ve bu kendimi çok özel hissettiğim özel günümde kızlarımla olmaktan çok mutlu oldum. Pastamızı da kestik ve yeni yaşımıza doğru yol aldık hayırlısıyla..


Bayrama kadar İstanbul'dayım yani.. O zaman Dilek'le Mutfakta hünerlerini göstersin bakalım..
Doğrusu çocuklarıma yemek hazırlamak benim için ayrı bir zevk..Ramazan ayında bir başka olur sofralar öyle değil mi..Evlerimize bereket yağar sanki.. Her akşam çeşit çeşit yemekler yapmak ve sevdiklerinizle aynı sofra da bulunmak o kadar mutluluk verici ki benim için anlatamam. Ben "nerde o eski ramazanlar demiyeceğim" sevdikleriniz var sa ramazan ramazanlığını gösteriyor..eğer yalnızsanız hiç bir tat alamazsınız. Anne ve babamla, kardeşlerimle geçirdiğim ramazanlar ayrı bir güzeldi elbet, ama artık babam yok ve ben onu çok özlüyorum.

Bir yemek blogerı olarak Ramazan ayı için  her gün önerilerde bulunuyorum instagramda, facebook sayfalarımda..hangi yemeği yapsam acaba diye sizin yerinize de ben düşünüyorum inanın.. Bugün zevkle takip ettiğim yemek sitelerinden biri olan Yemek.com da çok beğendiğim bir tarif yakaladım. Akşama bu yemeği yapacağım.. Kıymalı Rulo Patates  Tarifinin videolu anlatımına bir göz atın lütfen..Çok lezzetli bir yemek olacak.. Patetes ve kıymanın birbirine çok yakıştığı gerçeğinden yola çıkarak bu güzel tarifi paylaştığı için Yemek.com 'a teşekkür ediyorum. Ben şimdi mutfağa doğru gidiyorum, yemeğin görselini akşama instagram sayfamdan görebilirsiniz.. Sevgiyle Kalın, Hayırlı Ramazanlar.


BENZER TARİFLER

0 yorum: