Hangi Okulda Okumalıyım ?

22:56 Dilek'le Mutfakta 0 Comments





Dünyada her şeyin başı eğitim..Eğitim, hiç bir zaman bizim memnun kalmadığımız sistemlerin başında geliyor. Sürekli değişen eğitim sistemi yüzünden dünya ortalamasındaki başarı düzeyimizin düşmesi de acı bir gerçek..Şimdi benim çocuklarımın zamanında bu tür olanaklar yoktu. Ne kadar hoşuma gitti  böyle sitelerin olması. Hangiokuldaokumaliyim.com sitesi hakkında yazı yazmayı istedim çünkü belki bilmeyenler olur da keşfetsin, işine yarasın, bir fikir edinsin. Benim çocuklarım en son 2005 yılında sınava girmişlerdi, o zaman okul tanıtımları bu kadar çok ve detaylı değildi. Ancak broşürlerden ve okulların internet sitelerinden bakıp fikir sahibi olabiliyorduk. Bunun yanı sıra dershane öğretmenlerinin tavsiyeleri bize çok yardımcı olmuştu. Keşke o zaman da böyle çeşitlilik olsaydı daha doğru kararlar verebilirdik. Bir tıkla oturduğunuz yerden okulları tanımak, eğitim danışmanlarıyla yazarak bilgi edinmek çok pratik..
Hangi Okulda Okumalıyım...? Bir eğitimci olmasam da iki kız annesi bir kadınım. Kızlarımı okuturken verdiğim mücadele, emek boyun borcumdu elbet. Bence her anne baba çocuklarının hangi okulda okuması gerektiği konusunda doğru tespitleri yapabilmesi noktasında yardım almalıdır. Bunun için bir çok arkadaşıma HangiOkuldaOkumalıyım.com sitesini bir incelemesini tavsiye ediyorum. Öyle ki, öğrencilerin tüm hayatını etkileyecek bu çok önemli adımın dikkate alınıp ona göre hareket edilmesi lazımdır.  Günümüzde artık internette bulunan platformlarda bir çok konuda yardım alabiliyoruz. 
Sitede, her şehirden, çevrenize yakın ya da uzak, Anaokulu, Ortaokul, Lise tanıtımları, detaylı üniversite tanıtımları, Etüt merkezleri, orta eğitim kurs merkezleri, KPSS, AÖF kursları, özel eğitim kursları, rehabilitasyon, dans, spor, yazılım, ehliyet kurslarını nerelerden bulabileceğinizi bir tıkla yapabilirsiniz. Bu size zaman tasarrufu kazandıracaktır. Bizim zamanımızda okullar bu kadar çok değildi fakat şimdi okul çok ve öğrenci de daha fazla, bunun dışında her okulun sitesi güncel değil, yeni bilgileri öğrenemiyorsunuz. Evet bu sitede tüm seçenekleri görüp tercihleri daha aza indirebiliyorsunuz. Tercih ettiğiniz okullara " okulasor" butonu ile tıklama yapıp kolayca ulaşabiliyor, sorular sorup randevu alabiliyorsunuz. Bu çok güzel bir kolaylık bana göre..Ayrıca sitede konularında uzman eğitim danışmanları ve yazarları sizin her sorunuza yanıt vererek çok güzel bir hizmette bulunuyor. Bu da zamandan tasarruf sizin için. Buradaki eğitim danışmanları sizin yerinize okulları geziyor, ve o okullar hakkındaki görüşlerini bu sitede yazıp güncelliyorlar. 
Çocuklarımız bizim geleceğimiz, onların kişilik ve yeteneklerine göre hangi okulda eğitim görmeleri konusunda bize yardımcı olacak, kolaylıklar sağlayacak platformları keşfedin ve değerlendirin derim. Eğitim sektöründeki gelişmelerden haberdar olmak ve doğru yönlendirilmek için bu siteye ücretsiz üye olun benden demesi..
                                                             Dilek Toksoy

BENZER TARİFLER

0 yorum: