2. İzmir Coffee Festivali'nin Ardından

23:43 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

Merhabalar
13-14-15 Ekim tarihlerinde Pınar'ın ana sponsorluğunda,  İzmir'in 16.bin m2 açık, 2200 m2 kapalı alanıyla İzmir ve dışından bir çok yerli yabancı organizasyon şirketlerinin tercih ettiği, ayrıca özel davetler, konserler,yemek, toplantı vs.gibi kültürel, sanatsal ve kurumsal etkinliklerin yapıldığı, körfezin kenarında, deniz kokusu ve yeşil alanıyla övgüye değen en güzel mekanı İzmir Arena'da yapıldı. 2. si düzenlenen İzmir kahve festivali bu yıl önceki yıla oranla daha güzel geçti.
Festivale 110 firma katıldı. Bunun yanı sıra ekipmancılar, tasarımcılar, fotoğraf ve video, kahve üreticileri, tedarikçileri, workshoplar, sergiler, fotoğraf sergileri, konserler, dans yarışmaları, kahve yapma yarışmaları, sürekli müzik ve dans, güneş, deniz ve bol kahve..
Kahve ve kahveye dair her ne varsa doydum diyebilirim. Festival benim için çok eğlenceli geçti diyebilirim. ilk gün ve son gün gittim. Hava da o kadar güzeldi ki sormayın. Tek eksiğim video cameram olmamasıydı. Telefonla istenilen sonucu alamıyorum, çünkü şarzım bitiyor. Her neyse çekebildiğim kadar bana ilginç gelen anları çektim. Bir şey itiraf etmem gerekirse söyleyebilirim, o da gerçekten fazla kahve kültürüm olmadığını keşfettim. O kadar çok değişik aromalı kahveler tadımladım ki, bunların nasıl bu tatla birleştiğini hala keşfedemedim. Zaten bu iş de bir bilgi birikimi ve sanat, yaratıcılık gerektiriyor.
Standların hemen hemen hepsini ziyaret ettim ve önde gelenleri fotoğraflarıyla yazacağım buradan.
İlk ziyaretcim Baristocrat cafeydi. İlk kahvemi bu standta içtim. Baristocrat İzmir'de 4 şubesi bulunan bir İzmir firması. Ben klasik latte içtim, harikaydı.


Festivalin ana sponsoru Pınarsüt birbirinden lezzetli smoothielerle İzmirlilere lezzet fırtınası yaşattı.







Bir diğer stant, en eğlenceli baristaların olduğu bir İzmir kahvecisi Porof.Zihni Sinir Festival boyunca ekibiyle sürekli dans halindelerdi. Zenci kökenli çalışanları ise çok sempatikti.




Festivalin en donanımlı standı ise Kütahya Porselendi. Dünyada sadece üç tane olan özel donanımlı kocaman bir tırla açık alanda ünlü chef Rafet İnce ve kahve kokulu adam Özkan Yetik ile üç gün boyunca yaptıkları kahveli sürprizlerle İzmirlileri şaşırttılar. Ben kahveli ve unsuz suflesinden tattım, ve harikaydı. Bunun dışında yengeçli kahve çorbası ve kahveli mantı yaptılar. En çok ilgi çeken stantlardan biri de Kütahya Porselendi.








Kurukahvecimehmetefendi yine en donanımlı stantlardandı, bol kahve bol hediye bol fotoğraf çekimleriyle unutulmaz anlar yaşattılar.





coffee cocktails İspanyol içkisi Sangria ile hazırladığı kahvesiyle gönlümü çeldi.




















































































BENZER TARİFLER

0 yorum: