Ziyafetin Adresi Mutfak Polonez

21:50 Dilek'le Mutfakta 0 Comments




Merhabalar,

Bir lezzet gezgini olarak size en güzel mekanları önermeye çalışıyorum. Favori mekanlarımdan biri de Mutfak Polonez oldu.
Geçen haftalarda ziyaret ettiğim bu harika bir mekandan bahsedeceğim size. 
Mutfak Polonez.. 
Favori Lezzetler yazarı olarak davet edildiğim mekanı gerçekten çok beğendim. Mekana yine Favori Lezzetler yazarlarından Sevgili arkadaşım Birgül Erdoğan'ı da davet ettim ve onun da lezzet tadımlarını öğrenmek istedim. 



Mekana girer girmez bizi gülen yüzüyle karşılayan halkla ilişkiler uzmanı sevgili Simay hanımla mekan hakkında kısa bir ropörtaj yaptık. 
Zengin menüsüyle göz dolduran bir mutfağı var. Açık mutfak ve chefin özel ilgisiyle menü seçimi yapabiliyorsunuz. Kullanılan malzemeler doğal ve katkısız, yemeği yerken bunu ayırt edebiliyorsunuz. Ailece gidilebilecek ferah ve temiz bir mekan bence..

Ben en çok teras bölümünü sevdim. Terastan Palladium AVM 'nin şahane manzarasına doğru yemeklerinizi yiyip kahvenizi yudumlayabilirsiniz. 
Menü çeşitleri Türk ve dünya mutfaklarının karışımından oluşuyor. Hem klasik hem modern sunum ve tatlarıyla farklarını ortaya koymuşlar.



Taze ev tarhanasından yapılan çorbanın tadına bayıldım. Üzerine koyulan kızarmış ekmeklerle harika bir çorba tadımladım. 
Ana yemekler, başlangıçlar, mezeler, fast food ürünleri, salatalar, tatlılar, ev yemekleri, köfte çeşitleri, balık, steak, soğuk, sıcak içecekler vs ne ararsan var menüde..Dediğim gibi gerçekten ne yesem diye zorlanabilirsiniz. 
Kuzu etli kuru fasulye ise olay derecede lezzetliydi. Güveçte pişmiş olmasından mı yok sa kuzu etinin lezzetinden mi bilemedim ama gerçekten muhteşemdi. Yanında rengarenk turşu vardı. 
Aslında menüyü kendiniz seçip oluşturuyorsunuz, hangi yemekle ne iyi gider, sizin damak zevkinize göre ayarlanmış. 
Tatlı çeşitlerinden balkabağı tatlısını tercih ettik, iyi ki de ettik. Hem sunumu hem pişirimiyle muhteşem ve çok başarılıydı. Chefi tebrik ediyorum. Kabak dilimine muz şekli verilmişti ve o haliyle pişmesi çok başarılı bence. 


Bir hafta sonu ya da canınız evde yemek istemiyor ve gidecek güzel bir restoran arıyorsanız ve Ataşehir yakınlarında oturuyorsanız Palladium AVM, ya da diğer şubeleri Sarıyer'de Vadi İstanbul AVM ''ye gidip çok güzel saatler yaşayabilirsiniz. 
Tam bir ziyafet sofrası arıyorsanız, evde yemek yapmaya zamanınız yok ve aniden misafir mi gelecek..işte o zaman paket servis de var, yemeksepetim.com dan da sipariş verebilirsiniz. Ya da bence en iyisi siz Palladium Avmye gidin hem biraz hava alın hem de ziyafetin keyfini çıkarın..Fiyatlar da gayet uygun..Benden demesi..
Youtube kanalımda mekan videomu izleyebilirsiniz.
https://youtu.be/23KnTlReflM

Adres:

Barbaros Mah. Halk Cad. Palladium AVM No:8 Ataşehir/İstanbul

Rezervasyon. +90 216 663 20 27 (pbx)

Cendere Cd. No:109/C 226 Ayazağa Mah, 34396 Sarıyer/İstanbul

Rezervasyon. +90 212 801 5262 (pbx)


BENZER TARİFLER

0 yorum: