DİLEKLE MUTFAKTA 9 YAŞINDA

22:51 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

@dileklemutfakta


DİLEKLE MUTFAKTA ismini alalı 9 yıl olmuş, Mutfağımdan, kendi elimden yaptığım yemekleri, kendi dilimle yazıp editlemek benim için çok güzel bir terapiydi, hala da öyle.. Ondan öncesinde başarılı kadınlara yönelik röportaj yazarlığım vardı, sonra yemeğe, gastronomi ye geçiş yapıp kendi sitemi kurdum. Tamamen hobi olarak başladığım bu platformda çok güzel dostlar edindim, değişik bir çevrem oldu, hep kendimi geliştirmeye çalıştım ama çok hırs yapmadım. Amacım bildiklerimi, yaptıklarımı, beğendiklerimi paylaşmak ve önermek oldu hep. İşimi severek yapıyorum, keşke daha çok imkanım olsa daha neler yaparım diye düşünüyorum. Aklımdan geçen bir sürü proje var, umarım hepsini yapabilirim. Bazen kabuğuma çekiliyorum, hiç bir şey yapasım gelmiyor, ama en sevdiğim özelliğim kendimi hemen yeniliyorum ve hayat devam diyorum. Özel hayatımda beni çok üzenlere şimdi gülüp geçiyorum. Kendi yolumda sakin ve umudumu yitirmeden ne kadar ömrüm varsa anları yaşamaya gayret ediyorum işte. #dileklemutfakta bloğumu bu sıralar epey ihmal ettim çünkü YouTube kanalıma ağırlık verdim. Bunun dışında gezmeyi ve araştırmayı seven bir #traveller olmak da içimden gelen bir şey. Takipçilerim le diyaloğum çok iyi, beni seviyorlar, ben de onları, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum, satın alınmış takipçim olmadığı için benden bu kadar, sayfamı bloğumu, kanalımı beğenenler, ilgi duyanlar hepinize teşekkür ediyorum 🙏 fenomen olmak gibi bir hayalim yok, paylaşmayı sevelim yeter.. içimdeki potansiyelin yarısından azını kullanıyorum bu bir gerçek. 
Bir Blogger yaratıcı ve özgün olmalı, etrafındakilere ışık saçıp onları pozitif enerji ile donatmalı, iyiye iyi kötüye kötü.. Ama her şeye iyi tarafından bakmayı göstermeli. Kesinlikle yazdıklarının doğru olmasına dikkat etmeli. 
Blog yazarlığı yazı yazmayı sevenler için kendini ifade edebileceği harika bir platform. Kendinize ait bir dünyanız var burada ve özgürsünüz..Daha nice yıllar burada kalmayı istiyorum. yaşım 70 olduğunda da buradan yazılarımı ve yemeklerimi paylaşacağım inşallah..tabi ki yaşarsam..)
Tekrar görüşmek üzere herkese çok selamlar, sevgiler yolluyorum.Sevgiyle afiyetle kalın.
                         Dilek Toksoy @dileklemutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: