AĞLARSA ANAM AĞLAR, GERİSİ YALAN AĞLAR..

02:59 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

 





Ağlarsa Anam Ağlar, Gerisi Yalan Ağlar.. Yanlızca içinde analık duygusu olan kadınlar ağlar, yanar..Ben ne zaman üzülsem en çok anam üzülür, en çok o yanar.. Benim annem bir tane, benim annem çikolata kadar tatlı, tam klasik bir Türk annesi..

♥️ 76 yaşında benim annem, babam öldükten sonra çok üzüldü, evde artık yanlız bırakmıyoruz onu, çocukları arasında gidip geliyor, zor gerçekten onun için, onu anlıyorum ve çok seviyorum, evlatları bakımından çok şanslı, hepimiz ona sahip çıkıyoruz, ona değer veriyoruz, benim pamuk annemm , çok şakacı, neşeli , çalışkan , hayat dolu bir kadındı, şimdi eskisi gibi değil, dedim ya babam gidince çok üzüldü..yaşlıları anlamalıyız, onlar bizi ne fedakarlık içinde büyüttü ve bizler de onları bu zamanlarında iki kat fazla sahiplenip sevmeli, pamuklara sarmalıyız. Anne kokusu bambaşka bir şey, bende anneyim ve kızlarım da bana aynı şeyi söyler. Dünyada annelik kadar kutsal bir vasıf yoktur, olamaz..anneler sırtında taşır tüm dünyayı, geleceği şekillendiren analardır..Mutlu anneler mutlu çocuklar yetiştirir, güçlü anneler güçlü çocuklar yetiştirir..kısacası anne olan her kadının özel olduğunu söylemek istiyorum. Kötü anne yoktur, onları kötü olmaya zorlayan yönetimler vardır. Analarına sahip çıkan milletler asla yıkılmaz..
Başta ANNEM olmak üzere tüm annelerin, anne adaylarının, evladını kaybeden annelerin ve anne olmasa da analık duygusu taşıyan ve yapan kadınlarımızın gününü kutluyorum. İyi ki varsınız, iyi ki anneyiz 🙏❤️❤️
Dilek Toksoy



BENZER TARİFLER

0 yorum: