Çikolatalı Muzlar

00:41 Dilek'le Mutfakta 2 Comments

20-03-2014

Çikolatalı Muzlar
Canım istedi yaptım , yedim, mutluyum...Gecenin bu saatinde iyi geldi..


Bitter çikolatayı benmari usulü erittim, sıcakken soyduğum muzları içine daldırdım, görünüşü biraz yamuk olduysa da tadı mükemmeldi..Kalbim biraz yaralı...böyle zamanlarda kendimi mutlu edecek bir şeyler bulurum..Öyle abartmam tabi çok fazla yemem ama iyi geldi..Kalbim neden mi yaralı..Analık işte analık..

Çikolatalı Muzlar

Çikolatalı Muzlar

Çikolatalı Muzlar

Çikolatalı Muzlar

                                                                                                                                                                        Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

2 yorum:

  1. Once ask acisi sandim gulumsedim ama analik girince isin icine panikledim. Umarim her sey yolundadir? Saglikla kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlatlar bazen üzebiliyorlar, sorun yok canım, gelip geçer hepsi..Yorumun için teşşkr ederim..sevgiler

      Sil