Zeytin Yaprağı ve Faydaları

22:35 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

16-03-2014

Zeytin Yaprağı ve Faydaları
Şifa Kaynağı ZEYTİN VE YAPRAKLARI..


Zeytinyağının ve zeytinin ne kadar yararlı olduğunu bilmeyen yoktur. Böyle mucize bir bitkinin yapraklarında da şifa kaynıyor. Bir arkadaşımın getirdiği zeytin yapraklarını çay yapıp içmeye başladım. Çok şükür bende ne tansiyon ne şeker ne de kolestrol var, ben sadece zayıflamak amaçlı  kullanıyorum. Buradan da bu hastalıkları olanlara duyurmak istiyorum, herkes faydalansın diye. 

Kanda insülin dengesini düzenlediği için şeker hastalarına şiddetle öneriliyor, bunu yanında kolestrolü dengeliyor, zayıflamaya yardımcı oluyor. Tadı acımtrak ve buruk, bu yüzden iştahı kestiği söyleniyor..Ben de pek öyle bir şey olmadı ya neyse..Düzenli içildiğinde gerçekten yağları yakıyormuş. Ben daha yeni başladım, umarım devam ettiririm. Herkese sağlıklı bir yaşam diliyorum..

Zeytin Yaprağı ve Faydaları
                                Sevgiyle ve Sağlıkla Kalın..

                                                        Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: