Kemal Paşa Tatlısı

22:21 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

02-04-2014

Kemal Paşa Tatlısı
Bursa'nın Kemal paşa ilçesinin meşhur tatlısını sevmeyen yoktur sanırım. Biz ailecek çok severiz. Aslında hamurunu da kendimiz yapabiliriz ama hazır satılan daha kolayıma geliyor ve şip şak yapıyorum tabiki..


Tarifi paketin üzerinde yazmasına rağmen ben yine yazacağım.

Malzemeler:

25 adet kemal paşa tatlısı

2.5 su  bardağı toz şeker

1 tatlı kaşığı limon suyu

Üzerine hindistan cevizi ya da kaymak koyabilirsiniz. Ben de yoktu koyamadım..Yakışır..

Yapılışı:

Bir tencereye su ve şekeri koyup kaynatın. Limon suyunu da ekledikten sonra kemal paşa tatlılarını şurubun içine atın. Yaklaşık 15- 20 dk altı kısık ateşte kaynatın. Tatlılar yumuşayınca ocağın altını kapatın ve bir kepçe yardımıyla tatlıları alıp servis tabağına dizin. Anında yemeye başlayın. Yedikçe yediren tatlı bu ya da ben bu günlerde çok tatlı istiyorum. Gelip gidip atıyorum ağzıma bir tane kızım da kızıyor bana..

Herkese afiyet dolu günler diliyorum..

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı

Kemal Paşa Tatlısı


Kemal Paşa Tatlısı
                                    Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                                     Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: