Pirinç Salatası

20:20 Dilek'le Mutfakta 7 Comments

11-04-2014


Pirinç Salatası
Bu akşamki menümde yine artan pilavdan kalan pirinç salatası vardı..Dayanamadım fotoğrafladım..Şu güzelliğe bakar mısınız..Gel de yeme..İçine dilediğiniz her şeyi koyabilirsiniz..evde ne varsa artık..haşlanmış mısır da yakışır..


Malzemeler:

2 su bardağı haşlanmış pirinç 

2 sap yeşil soğan

maydanoz, taze nane

1 adet havuç

1 adet kırmızı biber

dereotu

tuz, karabiber

1 limon suyu

3 yemek kaşığı zeytinyağı

süslemek için zeytin

Yapılışı:

Haşlanmış pirinçleri ya da benim yaptığım gibi pilavdan artan pirinçleri derin bir salata kasesine alın. Tüm sebzeleri yıkayın ve dilediğiniz gibi doğrayın. Küçük olursa daha hoş durur. Daha sonra tuz, karabiber, limon suyu ve zeytinyağı ekleyip harmanlayın. Servis tabağına alıp zeytinle süsleyin. İnanılmaz güzel bir salata oluyor.

Herkese iyi hafta sonları diliyorum..Yarın ola hayrola..


Pirinç Salatası

Pirinç Salatası

Pirinç Salatası
Pirinç Salatası
                                   Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                                   Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

7 yorum:

  1. Ne güzel pırıl pırıl olmuş fotoğraflar. Afiyetler olsun.. Bend eçok severim..
    Bezelyede ilave ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım..bezelye de yakışır..doğru..sevgilerimi yolladım..Bu arada bakla dizmesi tarifini aldım sizden..ve yaptım harika oldu..yarın yayınlarım artık..selamlar..)

      Sil
  2. ellerinize sağlık
    bana da beklerim
    guzelsunumlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Cok severim, Nursevin hanim gibi bezelye katarim birazda konserve misir. Cok sevdigim tarifler hep bu sayfada, ellerinize saglik. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetler olsun Mukaddescim..beğendiğine sevindim..

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım..Hem lezzetli, hemde sağlıklı..:)

    YanıtlaSil