Çilek Soslu Yaş Pasta

18:26 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

22-05-2014


Çilek Soslu Yaş Pasta
Pasta yapmakta pek usta olduğum söylenemez ama bu pasta çok güzel görünüyor değil mi.)


Doğrusunu isterseniz pastanın pandispanya kısmını kendim yapmadım, yapmaya üşendim, hazır pasta tabanı aldım ve çilek reçeli ile süsledim. Arasına muz püresi ve çikolata parçaları koydum. Gayet güzel ve lezzetliydi. Pasta kursuna gitmek istiyorum, değişik süslemeler yapmak hoşuma gidiyor. 

Malzemeler:

1 adet kakaolu hazır pasta tabanı

2 adet muz

1 yemek kaşığı bal

1 paket krem şanti ve tarifine göre süt

minik çikolata parçacıkları

Keki ıslamak için bir çay bardağı toz şekerle kaynamış 7-8 adet çilek ve bir su bardağı su.

üzerine sürmek için 4-5 yemek kaşığı çilek reçeli

Yapılışı:

Hazır pasta tabanını keskin bir uzun bıçakla dikkatlice ortasından ikiye bölün. Alt tabanı pasta servis tabağına koyun ve üzerine çilek suyunun yarısını serpiştirin. Ben öyle çok sulu sevmiyorum..Hatta keki hiç ıslamasanız da olur. Alt tabanın üzerine bir yemek kaşığı balla tatlandırdığınız muzu püre yapın ve sürün. Muz püresinin üzerine minik çikolata parçacıklarından serpin. Kekin diğer yarısını üzerine yerleştirin. Kalan çilek suyunu keke serpiştirin. Krem şantiyi tarifine göre hazırlayıp pastanın üzerine yayın. En üstüne de çilek reçeli dökün ve buzdolabında bir kaç saat dinlendirin. Dilimlere bölüp servis tabaklarına paylaştırın ve sevdiklerinizle birlikte afiyetle yiyin. Herkese afiyet olsun.

Çilek Soslu Yaş Pasta

Çilek Soslu Yaş Pasta

Çilek Soslu Yaş Pasta

Çilek Soslu Yaş Pasta

Çilek Soslu Yaş Pasta

Çilek Soslu Yaş Pasta

Çilek Soslu Yaş Pasta


                             Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                         Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: