İlk Göz Ağrıma

22:04 Dilek'le Mutfakta 2 Comments

22-08-2014

ANNESİNİN TON TON TON PON PON PON..İYİ Kİ DOĞDUN CEREN

O benim Prensesim, daha sonra kraliçem..o benim ellemeye kıyamadığım mücevherim, bir damla gözyaşına dayanamadığım Ceren kızım..

Daha dün gibi 1. yaş gününü kutlamıştık arkadaşlarınla. Koltuk tepelerinden inmeyen, yaramaz mı yaramaz bir kızdın. Sen benim ilk göz ağrımdın, bebeğim, prensesimdin..Yine öylesin ama, zaman o kadar hızlı geçiyorki..şimdi sen kocaman bir genç kız oldun. Hatta evleneli bir yıl olmuş bile. Sen ilk bebeğimsin diye bir ayrı anısı var bende her zaman. Kardeşin darılmasın sakın, ikinizin sevgisi de aynı derece benim için. Sadece anısı farklı içimde. İlk bebeğim olduğun için ve o doğum denen mucizevi olayı 22 yaşında bana tatırdığın için olmalı herhalde..Hayatımın bu evresini hiç bir zaman unutamayacağım herhalde canım kızım.

Bugün senin doğum günün, Kutlu ve mutlu olsun canım kızım. Seni ve kız kardeşini doğurduğum için Allah'a şükür ediyorum. Seni ve kardeşini elimden geldiğince iyi yetiştirmeye çalıştım. Hayatta bundan sonraki tek isteğim sizlerin daha iyi yerlere gelmeniz ve her zaman içinizdeki güzel insanı korumanızdır.
Sen ve kız kardeşinle geçen zamanım size helal olsun ve Allah sizi benden ayırmasın bir ömür boyu. Bir bilsen içimdeki anne sevgisinin ne kadar büyük olduğunu canım kızım..Sen evlendiğinde ne kadar zor gelmişti bana gidişin, neden se içim ağladı aylarca ve nedense ben sensiz bu eve zor alıştım.

Anlatması zor, söylemesi zor içimdekileri..Şunu bil ki sen benim hiç bir zaman başımı öne eğdirmedin. Her zaman gururum oldun. Bir anne daha ne isteyebilir ki..Hanımefendi, ağırbaşlı, söz dinleyen kızım benim..
Bir gün bu dünyadan göçüp gittiğimde beni neşeyle anacağını biliyorum ve seni çok seviyorum..

                                       

                                            ANNESİNİN TON TON TON PON PON PON ..

BENZER TARİFLER

2 yorum:

  1. sağlıklı, mutlu ömür dilerim, doğum günü kutlu olsun kızınızın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtapcım..hep beraber inşlh..sevgilerimle

      Sil