Kurban Bayramı Sonrası

04:04 Dilek Toksoy 0 Comments

10-10-2014



Kurban bayramı biteli bir kaç gün oldu. Ben bayramda evimde olmadığım için yemekleri kız kardeşimin evinde yaptım. Ailece çok güzel bir bayram geçirdik. Annem, babam, akrabalarımla bol kahkahalı, bol yemekli bir bayramdı. Bayramın son günü başlayan üzücü olaylar bayramın içine etti. Uzun zamandır İstanbul'a gitmemiştim fakat zaman kısıtlı olduğu için fazla gezemedim..artı bir günü gezmeye ayırdığımda o gün de yağmur yağdı, dolayısıyla da trafik felç oldu anında. Bu arada uçak korkumdan otobüsle seyahat ediyorum ve inanılmaz dönüş çilesi yaşadım. Saatlerce yollarda kaldık, perişan oldum anlayacağınız. Bir değerlendirme daha yapacağım İstanbul'la ilgili. Daha evvel uzun yıllar Adapazarı'nda yaşadığım için İstanbul ayağımın altında bir şehirdi. Gerek iş için gerek gezmek için neredeyse hafta bir İstanbul'daydım. İstanbul'u az çok değil baya iyi bilirim. Diyeceğim o ki ben acaba neredeyim dedim..İnanılmaz bir Suriyeli akını var, sokaklarda sürüyle Suriyeli insanlar dolaşıyor. Tamam anladık orada bir katliam var, insanlar korku içindeler fakat bu mudur yani vatanseverlik. Kime sorarsanız sorun hiçbir vatandaşımız memnun değil bu durumdan. Şu yaşanan olaylara diyecek söz bulamıyorum, bunların olacağı belliydi zaten. Kendimiz yarattık bu durumu ve şimdi seyrediyoruz. Türk-Kürt düşmanlığı yaratmak isteyen dış güçlerin oyununa geldik senelerdir. Bu güzel vatanımız her zaman birilerinin düşlerini süsledi, hep kaos yaratılmak istendi çünkü Türkün gücünü çekemezler, çünkü Türkiye'nin gücünü yenemezler, ancak karıştırırlar işte aynen böyle. Yazık demekle iş bitmiyor, üzerimize çöken bu kara bulutları dağıtmak için geç kalmadan direneceğiz, gerekirse bu yolda ölürüz. Hükumet bütün bu olaylardan nasıl sıyrılacak acaba..hani polis nerede şimdi, Gezi olaylarında yaşanan polis şiddetinin ondan birini göremiyoruz. Korkular ve emirler var tabi. Reisi cumhur gezmelerde, saltanatta maşallah. Ülkeyi birbirine böldürdüler, insanları salak ettiler din tüccarlığı yaparak. Kalkmışlar bir de hala kemerleri sıkın diyorlar. Kimi tanıdıysam Akpli hepsi para peşinde, yalakalık peşinde. Bunların dinle imanla alakası yok. Mert olun, dürüst olun, kaypaklık yapmayın, saltanata kapılmayın, insan haklarına önem verin reziller. Allah'tan tek dileğim bu kahpe düzenin bir an evvel son bulması..

BENZER TARİFLER

0 yorum: