Hazır Yufkadan Ispanaklı Kol Böreği

23:52 Dilek'le Mutfakta 0 Comments

07-12-2014

Hazır Yufkadan Ispanaklı Kol Böreği
Bu pazar geç kalktım, hava yağmurlu ve kasvetliydi..hiç keyfim yoktu. Kendimi mutlu etmenin yolu güzel bir pazar kahvaltısı diye düşündüm. Kendimi çok yalnız hissettiğim bir gündü ama hazırladığım sofra bana keyif verdi. İki adet yufkadan pişirdiğim bu böreği çok çabuk hazırladım ve pişirdim, ben orayı burayı toplarken böreğim pişmişti bile...


Malzemeler:

2 adet hazır yufka

1 fincan sıvı yağ

içi için:

100 gr. ıspanak

100 gr. taze kaşar loru

1 adet soğan

tuz, karabiber, pulbiber

üzerine çörek otu, susam

Yapılışı:

Önce iç malzemeyi hazırlayın. Ben buzluğumdaki hazır yıkanmış ıspanakları çıkardım. Soğanı incecik doğrayın, ıspanakları da incecik doğrayıp loru da ekleyin ve tuz, baharatları karıştırıp güzel bir iç malzeme elde edin. Yufkanın birini tezgaha serin ve bir kaç kaşık sıvı yağ döküp yağı yufkanın her yerine yedirin. Daha sonra hazırlamış olduğunuz içten yufkanın kenarlarına yayın ve rulo şeklinde sarıp tepsiye dizin. Diğer yufkayı da aynı şekilde hazırlayıp üzerine susam ve çörek otu serpin, çok az yağ sürüp önceden ısıtılmış 180 derece fırına verin. Yarım saat altı üstü kızarana dek pişirin. Fırından çıkartıp servis yapın. Kıyır kıyır ve de çııtır çıtır böreğinizi afiyetle yiyin. 

Hazır Yufkadan Ispanaklı Kol Böreği

Hazır Yufkadan Ispanaklı Kol Böreği

Hazır Yufkadan Ispanaklı Kol Böreği
                                  Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                           Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

0 yorum: