Kahvaltılık Yeşil Soğanlı, Biberli Lor Kaşarı

10:42 Dilek'le Mutfakta 2 Comments

13-12-2014


Kahvaltılık Yeşil Soğanlı, Biberli Lor Kaşarı
 Kahvaltılık seçeneklerinden biri daha..çingen salatası ayarında sayılır, sadece domates eksik..Zeytinyağında incecik doğradığım yeşil soğan, kırmızı ve yeşil biberleri biraz kavurup kşar loru ekliyorum ve biraz pişiriyorum, maydanoz eşliğinde servis ediyorum. 
Herkese mutlu kahvaltılar..
Kahvaltılık Yeşil Soğanlı, Biberli Lor Kaşarı
Sevgiyle Pişen Yemeklerden

Dilek'le Mutfakta

BENZER TARİFLER

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunuza konuk oldum. Çok güzel bir manzarayla karşılaştım. Ben de bloğuma davet ediyorum sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim..birbiirimizle paylaşmak ve arkadaş olmak ne güzel..sevgiler..bende bloğunuza uğrayacağım..az sonra...)

      Sil