Reçel Kraliçesi Der ki:"Herkes Reçel Yapamaz" !

21:43 Dilek'le Mutfakta 2 Comments

Merhaba arkadaşlar..




Yaklaşık bir yıldır yaptığım güzel reçelleri özenle paketleyip alıcılarına ulaştırıyorum. Ben yemek bloğu yazarlığına soyunurken, böyle bir uğraş edineceğimi düşünmezken, yakın çevremdekilerin ısrarıyla neden olmasın dedim ve üretim işine başladım. Amacım reçel yapamayanlara anne reçeli kalitesinde tamamen doğal meyvelerle ve katkısız ürünler sunmaktı ve bunu başardım. Şimdi beni tanıyan ve bilen öyle çok müşterim var ki bilemezsiniz. Müşterilerimle birebir aynı il içindeysek görüşüyorum, dost oluyorum, bu da işin başka bir güzel yanı bence...


Şimdi demiştim ya "herkes reçel yapamaz" diye.. Ben de anamın karnında öğrenmedim elbet, fakat yemek yapmayı çok seven bir kadın olarak kendimi sürekli geliştirdim ve hala da öğrenmeye devam ediyorum. İzmir'de yaşıyorum ve Ege'nin güzel meyvelerinden yaptığım reçeller harika oluyor. Zevkle ve sabırla yapıyorum inanın. Sabahlara kadar reçel kaynattığım, nar ayıkladığım, turunç kabuğu sardığım gecelerim var benim..) Anlayacağınız ben bu işi aşkla yapıyorum ve benim gibi yapan bir çok arkadaşımın da olduğunu biliyorum.


Zamanımız artık sağlıklı beslenme adına doğal ürünleri tercih etme zamanı oldu. Bilinçli olan herkes organik beslenmeye yöneliyor ve bunun sonucunda böyle benim gibi insanlara doğal ürünler yapıp sunan kişiler de bir hayli çoğalıyor. Fakat çok dikkat etmeniz lazım, bilmediğiniz içinize sinmeyen yerlerden alışveriş yapmayın. İnternette bu yolla bir çok insan mağdur oluyor. O yüzden ben garanti veriyorum ki benim reçellerim şahane.. Taze meyvelerden yapılmış, pancar şekeriyle pişmiş, kendine has aroması olan katkı maddesi asla bulunmayan ürünlerdir.


Eğer reçel yapmaya vaktiniz yok sa, eğer reçel yapmak size angarya geliyor sa ve eğer reçel yapmayı isteyip de bir türlü beceremiyorsanız lütfen benimle iletişime geçin. Ben sizin yerinize yaparım...)


Arkadaşlarım bana Reçel Kraliçesi diyorlar ya çok hoşuma gidiyor. Sonuçta emeğimle kendimi geçindirmek, emeğimin karşılığını helalinden almak isteyen, kadının çalışmasını, üretmesini her zaman destekleyen bilinçli bir anneyim bende..Kadınların cesaretli olmalarını, kendi farkındalıklarına varmasını canı gönülden diliyorum. Unutmayın her kadın bir çiçektir ve o çiçekler hayatı rengarenk gösterir. Haydi bakalım bol satışlar herkese..Bana ulaşmak isteyenler dilektoksoy@gmail.com adresimden ulaşabilirler. Telefon numaram İnstagram hesabımda vardır.Facebookta Dilek'le Mutfakta sayfama da beklerim. https://www.facebook.com/dileklemutfakta/

Sevgiler, saygılar..


Dilek'le Mutfakta Bloğu Yazarı: Dilek Toksoy




















BENZER TARİFLER

2 yorum:

  1. Merhabalar, reçellerinizin hepsi birbirinden güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Sefa, güzel yorumun için teşekkür ediyorum, selamlar..

      Sil