Atıştırmalık Hindi Füme Sarması

19:29 Dilek'le Mutfakta 1 Comments

14-06-2016

Atıştırmalık Hindi Füme Sarması
Yine yazmakta geciktiğim çok kolay şipşak atmasyongil tariflerden Hindi füme sarmasını nasıl hazırladığımı kısaca yazmalıyım diye düşünüyorum. Aklın yolu birdir ve herkes kendince tarifler uydurabilir. Mühim olan tatları birbirine yakıştırmak, ağız tadımıza uygun tatlar ortaya çıkarmak ve de elde olanları değerlendirmek..


Efendim o gün evde artan pilav var ve ben bu pilavı yemek istemiyorum. Ne yapsam dedim acaba..çorba istemiyorum, salata da..

Malzemeler:

1 paket hindi füme

1 kase haşlanmış pirinç ya da artan pilav

2 yemek kaşığı süzme yoğurt

2 yemek kaşığı Pınar labne peyniri

2 adet közlenmiş kırmızı biber

bir kaç dal maydanoz

Yapılışı:

Artan pilavı süzme yoğurt ve labne peyniriyle birleştirip hindi fümenin ortasına yerleştirin. Üzerine dilimlediğiniz közlenmiş kırmızı biberden kesip yerleştirin, bir kaç dal da maydanoz..Sonra hindi fümeyi rulo şeklinde sarıp servis tabağına koyun ve ısıra ısıra haince yiyin. Ben öyle yaptım da..


Atıştırmalık Hindi Füme Sarması

Atıştırmalık Hindi Füme Sarması


Herkese sevgilerimi yolladım.

                                              Sevgiyle Pişen Yemeklerden

                                                             Dilek'le Mutfakta


BENZER TARİFLER

1 yorum: