12. İzmir Yemek Bloğu Yazarları Toplantısı

00:45 Dilek'le Mutfakta 2 Comments

12.İzmir Yemek Bloğu Yazarları Etkinliği
Merhabalar..
Haziran ayının 17 sinde düzenlediğimiz Geleneksel İzmir Yemek Bloğu Yazarları Toplantımızın ardından etkinliğimizin kısa detaylı yazısını ve fotoğraflarını paylaşıp anılarda bırakmak lazım. Biz yemek blogerları olarak yaptığımız yemeklerin binlerce insana ulaşması için kendi beğendiğimiz en favori tariflerimizi yazmaya gayret ediyoruz. Şahsım adına ben öyle söylüyorum. Yemek bloğu sahibi olmak demek benim için çok güzel bir hobi ve asla buradan maddi anlamda bir beklentim yok. Arada sırada bazı firmaların adını duyururuz ya da adsence reklamı alanlar olabilir, ya da bumerang gibi..Bu tip yaklaşımlar birer destektir, öneridir sadece benim için. Ben kendi aklımın aldığı, kendime has yorumlarımla yazarım. Burası benim sitem, benim evim, benim mutfağım. Önerdiğim, tercih ettiğim yemekleri, mekanları, ürünleri paylaşmak isterim. 

İzmir Yemek Bloğu Topluluğumuz ise Kasım 2010 yılında Sevgili Figen Karavas'ın çabalarıyla kurulmuştur. İzmir ve çevresinde  yaşayan ve yemek tariflerini kendi bloglarında yazıp paylaşan maharetli hanımların oluşturduğu güzel grubumuz, her yıl iki kez toplanıp hem eğlenmek amaçlı, hem birbirimizi ve yeni katılan üyelerimizi daha yakından tanıma fırsatı bulduğumuz çok özel bir topluluktur.. Bunun dışında da elbette toplanıyoruz, çeşitli etkinliklerde bulunuyoruz. Etkinlikler çok eğlenceli geçer, ilk zamanlar herkes kendi yemeklerini, kek börek vs gibi yapıp getiriyordu. Ya da etkinliklerin mutlaka bir amacı oluyor, farklı kuruluşlara bağış yapmak gibi, tanıtmak gibi..Fakat sonradan bir mekan ayarlanıp kahvaltı etkinliğine ve daha sonrasında da hediyeli, sponsor firmaların katılımıyla biraz karmaşık bir hale dönüştü. Neyse ki bu konu da belli kriterlere sokuldu ve ortak bir karara varılıp çözümlendi. Grubumuz çok güzel, çok eğlenceli, birbirimizden her anlamda faydalandığımız, fikir alışverişinde bulunduğumuz ve gerçekten birbirinden değerli kadınların oluşturduğu bir grup. Bu toplulukta olmaktan gurur duyuyorum. 
Neyse..gelelim etkinliğimize..:)



Komite ekibimiz : bendeniz Dilek Toksoy, Selda Şahiner Çetintaş, Ebru Akyurt Mengen, Ayşe Erdoğan, Nigar Sargın, Zeynep Güler







Etkinliğimizin 12. sinin düzenlendiği bu gece ramazan ayına denk geldiği için bir iftar yemeği yapalım dedik. Bunun için İzmir'in gözde mekanlarından Karşıyaka Girne Bulvarı'nda bulunan Somunarası'nı seçtik. Mekan hakkında özel bir yazım oldu bu etkinliğin ardından, çünkü gerçekten çok beğendik. Ekmek arası köftenin ağırlıklı olduğu, gerçek Balkan lezzetlerinin damaklara sunulduğu şahane menüleri tatmaktan çok keyif aldık.



Etkinliğe katılım çok olmadı bu kez, çünkü akşam olduğu için gelemeyenler oldu, canları sağolsun. Gecemiz bol kahkahalı, sohbetli geçti. Tam hediyelerimizi dağıtırken deprem olması da erken ayrılmamıza neden oldu, ama olsun ben hissetmedim bile..Velhasıl bize sponsor olan firmalara buradan da ayrıca teşekkür ediyorum. Ürünlerini kullanıp çoktan sosyal medyada paylaştık bile. Her şey harikaydı..

Katılımcı Sponsor Listemiz:
VİSMATE  @vissmateturkiye
DR.OETKER  @droetkerturkiye
VİKİNG TEMİZLİK @vikingtemizlik
GÜZEL GIDA @guzelgida
ALTINBAŞ @altinbasjewelry
ANTALYA REÇELCİSİ @antalya_recelcisi
DİMES @dimes.tr
PAKMAYA @mutfaginyildizi
KNORR @unilever
ŞEKERBADE @serdarozcekli
BY TRİLİÇE @bytrilice
BİR DİLİM DAHA @zeynepgulerbirdilimdaha
ESTUZ @estuz
KERAMİKA @keramikashop
BURCUHOMEDECOR @burcuhomedecor
OLİVURLA @olivurla
AHŞAP GÜNCESİ @ahsapguncesi
BAHARATIN KIZI @nigarsargın
DİLEK'LE MUTFAKTA @dileklemutfakta 
RAMADA HOTEL @ramadahotelssuıtkemalpasa
SETA DİJİTAL @setadijital
F5 WORK AJANS @aylinsansal
İPEKSİ TATLAR @ipeksitatlar
MORİSİ GİRİT MUTFAĞI @morisigirit
SOMUNARASI @somunarası_karsıyaka
ATÖLYE ARKANSİYEL@atolyearkansiyel
SAKARKAYA BAL @sakarkayaltd
BERRAK TURŞU @berrakailesi
KOZA GIDA @koza_gida





































Bu güzel geceye katılan tüm arkadaşlara komitemiz adına çok teşekkür ediyorum. Birlikte bol bol güldük eğlendik, bir dahaki buluşmada görüşmek üzere..

İzmir'in Yemek Blogerları özeldir, güzeldir haaydi bre..

BENZER TARİFLER

2 yorum:

  1. Dilek cim ne güzel yazmışsın hikaye okur gibi akip gitti satırlar. Emeklerinize sağlık canım herşey çok güzeldi. Öpüyorum çok 😍😍😍❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figen'cim güzel yorumun için çok teşekkür ederim, iyi ki varsın arkadaşım..bende öpüyorum kocamann..:)

      Sil