SEVGİLİLER GÜNÜNDE SUADİYE'DE SAHİLE KARŞI BALIK KEYFİ İÇİN SALTATOR BALIK LOKANTASI MUHTEŞEM !

22:31 Dilek'le Mutfakta 0 Comments






MERHABALAR,
Videomu izleyip yorum bırakırsanız sevinirim. Ben İzmir'e dönerken, siz sevgilinizle sevgililer gününü kutlayın diye size çok güzel bir mekan önerisinde bulunmak istiyorum. İstanbul da Ege'yi gördüm, Kendimi Ege'de hatta sanki Ayvalık'ta hissettim. Burası İstanbul'un en güzel semtlerinden Suadiye plaj sahilinde çok güzel bir balık restoranı 👍 @saltatorbalik deniz mahsulleri ile yapılan mezeleriyle ünlü bir mekan. Arkadaşlarınızla, ailenizle, sevdiğinizle gidip keyfin alasını yaşayabilirsiniz, Burayı özel kılan mezeleri, müzik eşliğinde gün batımını seyir ve muhteşem İstanbul manzarası 👌 Tattığım mezeler ise şöyle : Karışık salata, hamsi, midye salma, cevizli kuşkonmaz salata, köpoğlu, balıklı mantı, avokadolu Cunda ezmesi, arkadaki, kalamar dolma, Rum böreği, deniz mahsüllü krep, Ayvalık lokumu, balık köftesi, ahtapot carpaccio ve daha bir çok çeşit mezeleri içinde en çok balık mantısını sevdim. Ortam çok güzeldi, çok eğlendim doğrusu, her şey çok güzeldi 👍#sevgililergünü için harika bir #mekan #mekanönerisi olarak aklınızda olsun. Rezervasyon: +905069180769 Suadiye mahallesi, Plaj sokak. Suadiye Park A blok, kat.3 no. 18. Kadıköy İstanbul
,

BENZER TARİFLER

0 yorum: