ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN

03:22 Dilek'le Mutfakta 2 Comments





"Bir anne,herkesin yerini alabilen,ama hiç kimsenin boşluğunu dolduramadığı kişidir."

Rahmetli babamın bize emanet ettiği Canım Annemin ve tüm annelerin, kendini anne gibi hissedenlerin ( mesela benim kızlarım kendilerini anne sanıyor, köpekleri var ) ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN. Annelik harika bir duygu..
Benim annem de harika bir kadın, hayatını çocuklarına ve eşine adamış klasik bir Türk kadını..Bize çok iyi baktı büyüttü, O kadar neşeli, sevecen bir kadındı annem, sokaktan kedi köpek toplar onları doyururdu,gençle genç, yaşlıyla yaşlı olurdu, herkese yardım ederdi,herkes onu çok sever ama babam ölünce kabuğuna çekildi, hiç eskisi gibi değil, onu çok iyi anlıyorum ve kızmıyorum.

Bir de manevi annem Aynur annemin de anneler gününü kutluyorum, onu da çok seviyorum.

Vee Annelerimiz, Elinin üstü, Ayağının altı öpülesi Annelerimizin Anneler Günü Kutlu Olsun. Annelik hayatta yaşayabileceğimiz en güzel en tarifsiz duygudur, bir lütuftur. Annelik sadece doğurmakla vasıflandırılamaz tabiki..ne anneler gördüm evlatlarına işkence hayatı yaşatan, sevgisini göstermeyen. Anneliğin bana öğrettiği en önemli şey hayatta kalabilme mücadelesi, güçlü durma çabası oldu. Oysa ki ben de anasının kuzusu bir kadındım, bazen kendime çok acıdığım zamanlar oldu. Çok nazlı yetiştirilmiştim çünkü ve zorlukları gördüğümde, başka insanlardan kötülük geldiğinde ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Karşı tarafın acaba neden böyle davranıyor, ne derdi var, ne istiyor sorularımla kendime yanıtlar aradım durdum. Ben de anneydim, bende anne kuzusuydum..Her ikisi de bendim.


Koca bir ömür geçti işte , 22 yaşında anne oldum, üç çocuk doğurdum. oğlum ne yazık ki öldü..2 kızıma iyi bir anne olmaya çalışıyorum hala..Bazen yersin o terliği dedim, bazen seni doğuracağıma taş doğursaydım dedim, bazen alıp başımı gidesim geldi, ama her defasında benim annelik duygularım çok kuvvetliydi, ben iyi bir anne olmayı seçtim. Ne olursa olsun onların güvenliği, sağlığı, iyiliği benim sorumluluğumda her zaman, bu ölene dek böyle ..Her ne kadar şimdi evlendiler , kendi hayatları var ama benim gözümde hep çocuk onlar. Kızlarımı çok seviyorum, beni her gün iki üç kez ararlar. Şimdi görüşemiyoruz ama olsun, sağlık olsun.


Bugün Anneler Günü ve Korona anneleri evlatlarından ayırdı. Sağlığımız için buna aldırış etmeden, telefonla da olsa birbirimizi arayarak sevgimizi ifade edeceğiz. Hayattayız, varız..Annesi vefat edenlerin anneleri bugün evlatlarının yanındadırlar mutlaka..Onlarında Anneler Günü kutlu olsun. İYİ Kİ ANNEYİM VE İYİ Kİ ANNEM VAR. #annelergüünükutluolsun #annelergünü #anahakkıödenmez

                                                                                                                 
                                                                                                     Dilek Toksoy

BENZER TARİFLER

2 yorum:

  1. Ne guzel anlatmissin Dilegim icindekileri.Anneler gununuz kutlu olsun, iyi ki anneyiz🙏🙏Dogurmalla anne
    Olunmuyor cok haklisin yurek isi annelik. Anneligi hak eden tum annelerimizin anneler gunu kutlu olsun😘💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, geç yanıt verdiğim için özür dilerim. Çok teşekkürler, sevgiler

      Sil